کد خبر: 288679
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۵:۴۰:۰۰
| |

توضیحات پلیس درباره درگیری موتورسواران با مامور راهور در شیراز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در مورد انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر درگیری پلیس راهور با 2 نفر در یکی از خیابان های شیراز گفت: به دلیل تمرد راکبان متخلف یک دستگاه موتورسیکلت از دستور پلیس و درگیری با ماموران، پلیس ناگزیر به استفاده از اسپری فلفل شد.

توضیحات پلیس درباره درگیری موتورسواران با مامور راهور در شیراز
کد خبر: 288679
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اعلام کرد: تیم گشت زنی پلیس راهور استان فارس، پنجم اردیبهشت 98 در حال اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در شهر شیراز، در چهار راه 15 خرداد ( پارامونت ) این شهر یک دستگاه موتورسیکلت را که راکب و سرنشین آن کلاه ایمنی نداشتند، متوقف کرد.


وی اضافه کرد: پلیس راهور پس از بررسی های انجام شده به دلیل عدم احراز هویت و استفاده نکردن سرنشینان از کلاه ایمنی، دستور توقیف و هدایت موتورسیکلت به پارکینگ را صادر کرد.


محمدی اظهار داشت: پس از صدور دستور توقیف موتورسیکلت، سرنشینان آن از این کار ممانعت کردند، همین مساله موجب بروز درگیری شده و ماموران با تمرد این 2 شخص از دستور پلیس مواجه شدند.


وی ادامه داد: ماموران پلیس راهور با هدف دفاع از خود و جلوگیری از فرار متهمان از اسپری فلفل استفاده کردند و در نهایت موتورسیکلت به پارکینگ منتقل شد.


به گفته محمدی، تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده در حال انجام است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها