کد خبر: 291053
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۲:۵۹:۰۰
| |

اجرای طرح ضیافت سازمان تعزیرات از امروز/ مراکز فروش شیرینی‌،گوشت، مرغ زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی

سخنگوی سازمان تعزیرات با اشاره به اینکه از امروز طرح ضیافت سازمان تعزیرات کلید می‌خورد، گفت: شیرینی فروشی ها، خواربار فروشی، خشکبار، گوشت و مرغ و تمام مواردی که برای ماه رمضان مردم نیاز به تهیه آن اقلام دارند زیر ذره‌بین تعزیرات هستند.

اجرای طرح ضیافت سازمان تعزیرات از امروز/ مراکز فروش شیرینی‌،گوشت، مرغ زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی
کد خبر: 291053
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۲:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به اینکه طرح ضیافت سازمان تعزیرات از 9 اردیبهشت کلید خورده، اظهارداشت: مراکز هدف طرح «ضیافت» در ماه مبارک رمضان از جمله شیرینی فروشی‌ها، زولبیا و بامیه فروشی‌ها، خواربار فروشی‌ها، خشکبار، مراکز تهیه و توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ و تمام موارد و اقلامی که برای ماه رمضان مردم نیاز به تهیه آن دارند، می‌باشد.

رایگانی در پاسخ به این سوال که مردم از چه کانال‌هایی می‌توانند گران‌فروشی‌های احتمالی و احتکار مواد غذایی را گزارش دهند، گفت: شماره تماس‌های 135 مربوط به سازمان تعزیرات و 124 مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه‌های احتکار، گران‌فروشی و سودجویی می‌باشند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور در پاسخ به این سوال که هدف از برگزاری این طرح چیست، بیان کرد: هدف طرح «ضیافت» بهبود فضای کسب و کار، پیشگیری از انجام تخلفات و برخورد قاطع و سریع با سودجویان احتمالی بازار است.

وی در پایان گفت: «طرح ضیافت» تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها