کد خبر: 307568
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۶ ۱۲:۲۷:۲۲
| |

رئیس سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا:

فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس در ناجا دیده می‌شود

رئیس سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا گفت: تلاش برای ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به ویژه "ایثار " و " اخلاق مداری " در نیروی انتظامی مشهود و شاهدیم که ارزش های آن دوران در ناجا ساری و جاری است.

فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس در ناجا دیده می‌شود
کد خبر: 307568
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۶ ۱۲:۲۷:۲۲

اعتمادآنلاین| ‌ رضا طبیبی اظهار کرد : ایمان و اخلاص در رزمندگان اسلام موج می زد و باید تلاش کنیم که این ارزش های بی بدیل اخلاقی در جامعه ترویج و احیاء شود، البته باید بگویم که ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به ویژه "ایثار" و " اخلاق مداری " در نیروی انتظامی مشهود و شاهدیم که ارزش های آن دوران دفاع مقدس در ناجا ساری و جاری است.

رئیس سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا با اشاره به اخلاص و منش رزمندگان خاطر نشان کرد: ویژگی بارز رزمندگان انجام کار برای خدا و کسب رضایت پروردگار بود و سادگی و تواضع در رفتار فرماندهان دوران دفاع مقدس موج می زد به طوری که در عملیات خیبر زمانی که شهید "همت " به شهادت رسید تا چندین ساعت رزمندگان نمی دانستند، این شهید بزرگوار، همان فرمانده شجاع "همت " است.

طیبی با اشاره به عملیات بیت المقدس و آزاد سازی شهر خرمشهر به دست پرتوان رزمندگان اسلام اظهار داشت: اجرای این عملیات پیروزمندانه، مرحله به مرحله از دهم اردیبهشت ماه سال 61 تا سوم خرداد اجرایی شد.

وی با بیان اینکه تشکیل قرارگاه های کربلا، نجف و قدس برای انجام این عملیات انجام گرفت افزود: پیش از تشکیل این سه قرارگاه، در مرحله اول قرارگاه فتح تشکیل و آغاز به کار کرد و خداوندمتعال در آن روزها این توفیق را به من داد تا به عنوان سرباز ولایت در قرارگاه قدس شاهد آزادسازی خرمشهر باشم.

رئیس سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا یادآور شد: براساس اسناد اطلاعات ارتش اینگونه به نظر می رسد که طرح اولیه و شناسایی، عملیات بیت المقدس توسط گروه اطلاعات ژاندارمری ( نیروی انتظامی) صورت گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایش امام راحل که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" بیان کرد: عملیات غیرتمندانه بیت المقدس نشانه هایی از حمایت خداوند از انقلاب اسلامی است و در آن عملیات شاهد بودیم 3 الی 4 برابر نیروهایی که وارد و درگیر عملیات کردیم، اسیر عراقی گرفتیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها