کد خبر: 307814
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۰۹:۴۰:۰۰
| |

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

کشف 8250 لیتر مواد شیمیایی پیش‌ساز در دریا

ارسطو ترکمان منش، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران گمرکی 8 هزار و 250 لیتر مواد شیمیایی پیش‌ساز در استان بوشهر کشف شد.

کشف 8250 لیتر مواد شیمیایی پیش‌ساز در دریا
کد خبر: 307814
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۰۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ارسطو ترکمان منش، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه سال گذشته 21.6 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد؛ بیان کرد: کشف این میزان مواد مخدر نسبت به سال ماقبل آن 22 درصد افزایش داشت.


وی با اشاره به اینکه بیش از 65 درصد کشفیات مواد مخدر سال 97 از مسیر دریایی کشف شده است تصریح کرد: کشفیات مواد مخدر از طریق دریا در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن 203 درصد افزایش داشت که نشان می‌دهد حوزه خشکی استان بوشهر برای انتقال مواد مخدر برای قاچاقچیان ناامن شده است.


دبیر شورا از دستگیری 3 هزار 231 نفر مرتبط با مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: سال قبل 52 باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر منهدم شد.


وی با اشاره به کشفیات دو ماه نخست امسال تصریح کرد: در دو ماه گذشته با متلاشی شدن باندهای مافیایی 2 هزار و 605 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر؛ دبیر شورا با اشاره به کشف 46 میلیون عدد قرص غیر مجاز ترامادول در بندر بوشهر افزود: این قرص‌های غیر مجاز خطرناک توسط یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر کشف شد.


ترکمان‌منش از اجرای طرح پاکسازی محلات در رابطه با سوداگران مرگ خبر داد و تصریح کرد: از 13 اسفند گذشته تاکنون طرح پاکسازی محلات در استان بوشهر اجراء شده که 288 نفر بیمار اعتیاد با دستور مقام قضایی دستگیر و جهت درمان تحویل مراکز ترک اعتیاد استان شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها