کد خبر: 315138
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۱۵:۱۲:۳۷
| |

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی:

سربازان نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت کشور دارند

سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی عنوان کرد: سربازان نقش بسزایی در تامین توان دفاعی و برقراری نظم وامنیت کشور دارند.

سربازان نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت کشور دارند
کد خبر: 315138
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۱۵:۱۲:۳۷

اعتمادآنلاین| سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در مراسم اعزام مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به مراکز آموزش نیروهای مسلح اظهارکرد: سربازان نقش بسزایی در تامین توان دفاعی و برقراری نظم،امنیت و تمامیت ارضی کشور دارند.

وی افزود: با وقوع سیل در برخی از شهرهای کشور؛ سربازان در زمینه امداد، نجات و برقراری نظم و امنیت و....از خودگذشتگی و حضور چشمگیری داشته اند که این گونه فعالیت های سربازان، نشان دهنده نقش آفرینی و اهمیت جایگاه این عزیزان در مسائل دفاعی، امنیتی و... است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر تدابیر فرمانده کل نیروهای مسلح که فرمودند:«خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعا مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد»، ادامه داد: خدمت مقدس سربازی در تمدن ایران اسلامی دارای سابقه بسیار طولانی است و سربازان ما در طول سال های گذشته به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و در طول دوران شکوهمند چهل ساله انقلاب اسلامی نیز نقش اساسی در برقراری نظم ، امنیت و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف علمی،پژوهشی و ....داشته و دارند.

سردار مهری با اشاره به اینکه یکی از نکات برجسته در دوران مقدس سربازی مسئله زندگی دسته جمعی و فراگیری شیوه های زندگی در محیط های نظامی و انتظامی است، بیان کرد: جوانان در شرایط سنی هستند که با سپری کردن خدمت سربازی،زندگی کاملا اجتماعی و مستقل از خانواده را تجربه می کنند.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط رکن اصلی در نیروهای مسلح است،افزود: همواره باید در راستای نهادینه کردن نظم در زندگی فردی و اجتماعی خودتلاش کنیم که با این تحول و نظم پذیری، در سایر امور خود نیز موفق خواهیم بود.

سردار مهری با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای خدمت سربازی ؛ تقویت حس تعلق به میهن اسلامی است، مطرح کرد: جوانان این تجربه بسیار مهم را در طول خدمت مقدس سربازی تجربه خواهندکرد که ان شاءالله بتوانیم همه ما در همه شرایط از میهن اسلامی مان دفاع کنیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها