کد خبر: 328320
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۵:۴۲:۰۹
| |

پلیس به بانک‌های بدحساب در واریز جرائم رانندگی اولتیماتوم داد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با هشدار به بانک‌ها و سامانه‌های وصول جرائم رانندگی از آنان خواست که مبالغ جرائم رانندگی را بدون تعلل به خزانه واریز کنند.

پلیس به بانک‌های بدحساب در واریز جرائم رانندگی اولتیماتوم داد
کد خبر: 328320
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۵:۴۲:۰۹

اعتمادآنلاین| سردار کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از مرکز تعویض پلاک میثم گفت: در حال حاضر بیش از 300مرکز تعویض پلاک در کشور فعال است که از ابتدای سال تا پایان تیرماه بیش از یک میلیون نقل و انتقال در آنها ثبت شده است.

وی با بیان اینکه مرکز تعویض پلاک میثم یکی از مراکز شلوغ و پر مراجعه است، گفت: بیش از 95درصد مردم از روند خدمات در این مرکز رضایت داشتند و طی مدت حدود 50 تا 60دقیقه کارشان انجام شده است که البته در تلاشیم این مدت زمان کمتر از این هم بشود.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه به زودی طرح جدیدی برای نقل و انتقال خودرو ارائه خواهد شد، گفت: در همین راستا و با توجه به تاکیدات قانون تلاش بر این خواهد بود که این خدمات را بیشتر به صورت الکترونیکی به مردم ارائه دهیم.

رییس پلیس راهور ناجا همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد مشکل در پرداخت جرائم رانندگی از برخی اپلیکیشن‌ها گفت: در حال حاضر پرداختی‌های جرائم رانندگی از چهار بانک به 32بانک افزایش یافته و به اپلیکیشن‌ها و کدهای دستوری ( USSDها ) هم مجوز داده شده که جرائم را دریافت کنند، اما بخش زیادی از بانک‌ها در پرداخت سریع وصولی ها تعلل می کنند بطوری که بعضا این تاخیرها به بیش از 50 ، 80 و 160ساعت رسیده است که در این خصوص به تمامی بانکها و برخی اپلیکیشن‌ها و USSDها اعلام کرده‌ایم که در صورت تاخیر واریزی جرائم به خزانه، از طریق رسانه و جراید به مردم اطلاع رسانی خواهد شد و این بانکها دیگر مجاز به دریافت وصولی جرائم از مردم نیستند.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، هشت تا 10بانک خوش حساب، جرائم واریزی مردم را به موقع به حساب خزانه واریز می کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها