کد خبر: 337032
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۳:۳۵:۴۱
| |

کاهش 12 درصدی تصادفات در دستورکار پلیس راهور قرار گرفت

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: یکی از برنامه هایی که به صورت جدی امسال در دستورکار داریم و آن را انجام می دهیم، کاهش 12 درصدی تصادفات و 2 هزار نفری میزان تلفات جاده ای است.

کاهش 12 درصدی تصادفات در دستورکار پلیس راهور قرار گرفت
کد خبر: 337032
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱ ۱۳:۳۵:۴۱

اعتمادآنلاین| سید کمال هادیان‌فر روز دوشنبه در حاشیه نشست فصلی مدیران عامل سازمان های پایانه های مسافربری شهرداری ها در جمع خبرنگاران افزود: هرچند شاید اجرای این برنامه سخت باشد اما تلاش خواهیم کرد که این اتفاق بیفتد چرا که نسبت به سنوات گذشته در بهترین شرایط شاهد کاهش 712 نفری تلفات تصادفات بودیم.


وی ادامه داد: گام‌های موثری در این حوزه برداشته شده است که یکی از اقدامات موثر همسوسازی دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول در این زمینه است.


هادیان فر افزود: امروز بر اساس قانون 33 دستگاه در حوزه انضباط بخشی ترافیکی نقش موثر و 12 سازمان نقش اساسی دارند و باقی آنها کمک دهنده و همکاری کننده با پلیس و باقی بخش‌ها هستند.


وی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که امروز هم در این نشست به آن پرداخته شد، مربوط به بخشی از تصادفات است که در حوزه حمل و نقل عمومی اتفاق می افتد و بسیار هم جدی است چرا که تردد در این بخش زیاد است.


هادیان فر افزود: هرچند رانندگان در حوزه حمل و نقل عمومی رانندگان حرفه ای هستند اما سامانه‌هایی راه اندازی و در 15 هزار اتوبوس نصب شده که کنترل ها از شکل دستی به کنترل های سیستمی تبدیل شده است.


وی علام کرد: برگزاری این گونه جلسات هم اندیشی می‌تواند ما را به هدف نهایی که کاهش آمار تلفات تصادفات است برساند.
هادیان فر خاطر نشان کرد: اگرچه چند ماهی از سال جاری گذشته است اما کاهش 12 درصدی تصادفات و به همراه کاهش 2 هزار نفری جانباختگان را در دستورکار داریم و باید در نیمه سال با تلاش های بیشتر این برنامه را دنبال کنیم.


وی درباره اقدامات ویژه پلیس برای شهریور ماه نیز گفت: شهریور امسال روند افزایشی نسبت به سال گذشته نداشتیم. در برخی از استان ها شرایط مطلوب بوده است و در برخی استان‌های پرتردد نیز آسیب هایی داشتیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها