کد خبر: 344894
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۹:۵۱:۴۷
| |

مساعدت یک میلیارد ریالی شهرداری به مناسبت جشن عاطفه‌ها

لایحه دوفوریتی شهرداری شیراز مبنی بر اختصاص یک میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناسبت جشن عاطفه‌ها به تصویب رسید.

مساعدت یک میلیارد ریالی شهرداری به مناسبت جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 344894
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۹:۵۱:۴۷

اعتمادآنلاین| ‌ شهردار شیراز عصر امروز در صحن علنی شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در مجموعه‌ای که بیش از هزار نفر ایثارگر در آن کار می‌کند حتما نسبت حفظ و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و به خصوص نام و یاد شهیدان بیش از سایر جاها اهتمام خواهند داشت.

حیدر اسکندر پور گفت: ما اعلام کردیم که اگر جایی مشکل وجود دارد یا در نام‌گذاری معابر و حتی بروشورها ایرادی وجود دارد، فوری آن را رفع کنید.

شهردار شیراز در پایان ابراز داشت: از رسانه‌ها تقاضا دارم نسبت به اطلاع‌رسانی که راجع به افراد دارند حرمت و آبروی آنها را نگهدارند.

رئیس شورای شهر شیراز ابراز داشت: به دلیل حساسیت‌های به‌جایی که در موضوع تابلوهای خیابان‌ها، کوچه‌ها، معابر و یا ورودی‌های شهر وجود دارد، مدیران شهرداری نیز باید حساسیت و نظارت کافی از خود نشان دهند.

عبدالرزاق موسوی با بیان اینکه مدیران شهرداری از وفاداران ارزش‌های انقلاب هستند، تأکید کرد: ممکن است ناخواسته اشکالاتی پیش آید که انتظار ما این است همه مدیران و کارکنان شهرداری شیراز نهایت دقت را به کار گیرند تا از روی غفلت یا اشتباه سهوی، زمینه‌ساز ایجاد مشکل و یا رنجش خاطر شهروندان عزیز نشوند.

لایحه دوفوریتی شهرداری شیراز مبنی بر اختصاص یک میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناسبت جشن عاطفه‌ها در دستور کار صحن علنی شورا قرار گرفت.

با موافقت اعضای شورا، دوفوریت این لایحه تصویب شد و بنا براین تصویب به شهرداری اجازه داده می‌شود مبلغ یک میلیارد ریال از محل ردیف اعتباری بودجه سال 98 شهرداری برای تأمین اقلام مورد نیاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص دهد تا اقلام تهیه شده توسط شهرداری به افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد تحویل شود.

ایراد هیات تطبیق مصوبات به مصوبه‌ی عوارض صدور پروانه نصب دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی در شهر شیراز در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد به منظور بررسی کارشناسی به کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارجاع شود.

در این جلسه اصلاحیه لایحه نرخ سرویس مدارس نیز در صحن علنی شورا بررسی و با موافقت اعضای شورا همراه شد، بنابراین اصلاحیه مقرر شد مبلغ 10 درصد به مبلغ تعیین شده هزینه سرویس دانش‌آموزانی که در مسیر محدوده‌ی پرترافیک شهر تردد می‌کنند اضافه شود. تعیین و تعریف مسیر پرترافیک برعهده‌ی سازمان حمل‌ونقل مسافر با هماهنگی شورای شهر خواهد بود؛ همچنین برای مسافت‌های بالاتر از 20 کیلومتر به ازای هرکیلومتر مازاد بر 20 کیلومتر، یک درصد نرخ مصوب، به مبلغ کل کرایه اضافه شود.

پرداخت دیه جان‌باختگان سیل 5 فروردین سال 98 دروازه قران شهر شیراز به تصویب رسید.

به شهرداری شیراز اجازه داده می‌شود که از محل ماده 16 بودجه شهرداری نسبت به پرداخت دیه جان باختگان سیل 5 فروردین دروازه قرآن شهر شیراز اقدام کند.

در تبصره‌های لایحه آمده است، پرداخت دیه از سوی شهرداری صرفاً اقدامی داوطلبانه بوده و قرینه و دلیلی مبنی بر تقصیر شهرداری شیراز نمی‌باشد و مبلغ 80 میلیارد ریال از ردیف اعتباری بودجه 98 شهرداری کسر و به ردیف اعتباری ماده 16 دستورالعمل نحوه هزینه کرد بودجه شهرداری اضافه گردید.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها