کد خبر: 365477
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۷:۵۵:۵۸
| |

مدیر کل هشدار سازمان هواشناسی:

سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود

طی امروز و فردا و اوایل صبح روز دوشنبه پایداری جو در کلانشهرها بویژه تهران، اصفهان، قم، اراک و مشهد ادامه دارد.

سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود
کد خبر: 365477
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۷:۵۵:۵۸

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،طی امروز و فردا و اوایل صبح روز دوشنبه پایداری جو در کلانشهرها بویژه تهران، اصفهان، قم، اراک و مشهد ادامه دارد.

وی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: از بعدازظهر روز دوشنبه با ورود سامانه جدید بارشی ابتدا در مناطقی از غرب و مرکز کشور و سپس استان های تهران و مرکزی شاهد بارش باران خواهیم بود.

ضیاییان ادامه داد: روز سه شنبه سامانه بارشی استان های ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، مرکزی، چهار محال و بختیاری و خوزستان را تحت تاثیر قرار می دهد، ضمن آنکه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش برف و باران در استان های گیلان، مازندران، شرق گلستان، اردبیل و زنجان دور از انتظار نیست.


کاهش دمای تهران در راه است


این مقام مسئول با اشاره به اینکه طی روزهای آتی رگبار و رعد و برق در برخی استان های کشور خواهیم داشت، بیان کرد: بنابر نقشه های هواشناسی روز سه شنبه در استان های جنوب خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، اصفهان، غرب یزد، دامنه جنوبی رشته کوه البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید را خواهیم داشت و همواره برای استان های چهار محال و بختیاری، غرب اصفهان و خراسان شمالی بارش برف و باران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی روز سه شنبه از کشور خارج می شود، گفت: روز چهارشنبه تنها در مناطق شرقی و سواحل دریای خزر بارش پراکنده خواهیم داشت.

به گفته مدیر کل پیش بینی هشدارسازمان هواشناسی، با ورود سامانه جدید بارشی، بارش ها در استان های کرمانشاه، لرستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد شدت می گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه دمای تهران طی روز‌های آینده کاهش می‌یابد، تصریح کرد: طی روز‌های شنبه و یکشنبه بیشینه دما 15 درجه سانتی‌گراد، دوشنبه 13 درجه سانتی‌گراد و سه‌شنبه 9 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها