کد خبر: 369898
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۱۲:۲۲:۵۹
| |

سردار محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد:

لزوم به روزرسانی دانش و تجهیزات در دستیابی به پلیس هوشمند

سردار محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا بر لزوم ارائه آموزش های به روز انتظامی به کارکنان و استفاده از فناوری و ابزارهای پیشرفته انتظامی در رسیدن به پلیس هوشمند و مقتدر تاکید کرد.

لزوم به روزرسانی دانش و تجهیزات در دستیابی به پلیس هوشمند
کد خبر: 369898
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ۱۲:۲۲:۵۹

اعتمادآنلاین| سردار محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا، با تاکید بر اینکه امنیت مهمترین پیش نیاز توسعه در هر کشور است، گفت: پلیس برای ایفای نقش بهتر در این خصوص ارتقاء دانش پلیسی و هوشمند سازی را به عنوان مهمترین راهبرد انتخاب کرده است.

وی جامعه امروز را نیازمند پلیسی هوشمند، متخصص و مقتدر دانست و یادآور شد: سازمان ها و نهادهای دانش بنیان و اقشار تحصیل‌کرده که از سرمایه‌های اصلی جامعه هستند می توانند مهمترین نقش را در ایده پردازی و هوشمندسازی پلیس داشته باشند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر ضرورت بکارگیری تجهیزات انتظامی پیشرفته عنوان کرد: استفاده از تجهیزات به روز و فناوری های نوین نیاز غیرقابل انکار در نیروی انتظامی است و تسلط بر دانش و تجهیزات مدرن یکی از مقدمات تحقق پلیس هوشمند است.

سردار شرفی تصریح کرد: پلیس باید دائما از نظر دانش و مهارت در حال یادگیری باشد تا بتواند خدمات بهتر و مضاعفی را به جامعه و مردم آن ارائه دهد.

وی با یادآوری افزایش روزافزون مطالبات مردمی از پلیس، گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در نیروی انتظامی به خصوص در حوزه فناوری های نوین، فرماندهان و مدیران می توانند با ارتقاء دانش و مهارت کارکنان از این مهم حداکثر بهره را ببرند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه هدف از تعالی در تمامی زمینه ها کمک به ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت در جامعه است، عنوان کرد: یکی از راه‌های افزایش منزلت پلیس نزدیکی به افکار و سرمایه های اجتماعی است تا بتواند از همفکری و مساعدت آنها در جامعه بهره مند شود.

سردار شرفی افزود: در راستای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرایمی چون سرقت و دستیابی به اولویت های تعیین شده از طرف ناجا، لازم است تمامی پلیس های تخصصی هم سو با یکدیگر و با اجرای طرح های مستمر انتظامی و عملیاتی، کلانتری ها را در دستیابی به اهداف و برنامه های تعیین شده همراهی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به سهم سایر دستگاه ها در تولید امنیت و آگاه‌سازی شهروندان نسبت به وظایف آنان در همراهی با خادمان خود در نیروی انتظامی اشاره و عنوان کرد: تامین امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه همه دستگاه ها در تامین آن نقش و سهم دارند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود ویژگی های پلیس در تراز انقلاب اسلامی را بیان فرموده اند که این به معنی پلیس مقتدر، هوشمند و پاسخگو است که به حول و قوه الهی این امر با تلاش جهادی پلیس، مجاهدان فی سبیل الله و با مشارکت همه سازمان ها و مسئولان تحقق خواهد یافت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها