کد خبر: 372086
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۱:۳۶:۰۸
| |

سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری 424 نفر از اراذل و اوباش پایتخت و پاکسازی 316 محله

سردار حسین‌ رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از پاکسازی 78 پارک و تفرجگاه خبر داد که تبدیل به جولانگاهی برای اراذل و اوباش شده بود.

دستگیری 424 نفر از اراذل و اوباش پایتخت و پاکسازی 316 محله
کد خبر: 372086
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ ۱۱:۳۶:۰۸

اعتمادآنلاین| سردار حسین‌ رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، امروز در حاشیه طرح اقتدار پلیس که در پلیس امنیت عمومی پایتخت برگزار شد، در خصوص سومین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس گفت: در این مرحله 424 نفر از اراذل سابقه‌دار، عاملین شرارت، اوباشگران محلی، حاملان سلاح و توزیع کنندگان مخدر و محترقه و افراد پاتوق‌دار در قهوه‌خانه‌ها و باشگاه‌ها دستگیر شدند.

وی افزود: شرارت، درگیری، قدرت‌نمایی، ضرب و جرح، مزاحمت نوامیس، فروش مشروبات الکلی و تهدید در فضای مجازی ازجمله جرایمی بود که این افراد مرتکب شده بودند.

سردار رحیمی با بیان اینکه در این مرحله از طرح اقتدار به 165 پرونده رسیدگی شد، گفت: 316 نقطه از نقاط مختلف تهران، از جمله نظام‌آباد، یافت‌آباد، عبدل‌آباد و فلاح پاکسازی شده است.

به گفته وی، 178 قهوه خانه و سفره‌خانه که محل پاتوق بود مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت که 53 مورد پلمپ شد. 51 باشگاه بدنسازی نیز مورد بازدید قرار گرفت که دستورات‌ پلمپ‌ آنها در حال صدور است.

وی درباره پاکسازی پارک و تفرجگاه نیز اظهار کرد: 87 مورد از این مراکز که محل حصور خانواده بود، اما تبدیل به جولانگاهی برای اراذل و اوباش شده بود پاکسازی شده بود.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، 51 قبصه سلاح جنگی و 72 قبضه سلاح سرد، بیش از 11 هزار فشنگ و مهمات و 36 هزار قرص غیر مجاز در این مرحله کشف شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها