کد خبر: 378062
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ۱۰:۰۹:۳۵
| |

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت اعلام کرد:

بازدید از 84 واحد صنفی فعال

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از اجرای طرح نظارت بر صنوف در محدوده خیابان حضرت ولیعصر(عج) و خیابان جمهوری خبر داد و گفت: در این طرح از 84 واحد صنفی بازدید شد.

بازدید از 84 واحد صنفی فعال
کد خبر: 378062
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ۱۰:۰۹:۳۵

اعتمادآنلاین| سرهنگ صادق قره باقری گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ صبح روز گذشته بیست و چهارم دی ماه در راستای اجرای طرح نظارت بر صنوف، از 84و احد صنفی فعال در محدوده خیابان ولیعصر (عج) و خیابان جمهوری بازدید کردند.

او در ادامه افزود: در این طرح به تعداد 25 نفر از مدیران واحدهای صنفی در خصوص رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی و عدم رفتارهای هنجار شکن، تذکر و آموزش‌های لازم ارائه شد.

قره باقری با اشاره به نتایج این طرح، خاطرنشان کرد: در این طرح 28 واحد صنفی متخلف که فاقد پروانه کسب بوده برابر ماده 27 قانون نظام صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و مقررات، برگ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان تصریح کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها