کد خبر: 389975
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

حمیدرضا بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم خبرداد:

ترخیص بیش از نیمی از بیماران مشکوک به کرونا در قشم/ بهبود هر سه بیمار مثبت کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: بیش از نیمی از بیماران مشکوک به کرونا ویروس از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم ترخیص شدند.

ترخیص بیش از نیمی از بیماران مشکوک به کرونا در قشم/ بهبود هر سه بیمار مثبت کرونا
کد خبر: 389975
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، صبح امروز(12 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اعلام کرد: افراد ترخیص شده با حال عمومی کاملا رضایتبخش، بیمارستان را به مقصد منازل خود ترک کردند و امیدواریم با رعایت بهداشت شخصی و اجتماعی هر روز شاهد افزایش سلامت مردم در برابر این بیماری باشیم.


وی با اعلام اینکه در این مدت 3 مورد مثبت مبتلا به کرونا در قشم هم ثبت شده است، افزود: هر سه نفر این افراد مسافران استان قم بودند که پس از بستری و انجام معاینات مورد نظر، با سلامت جزیره قشم را به سمت شهر و دیار خود ترک کردند.


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از همه ساکنان جزیره خواست با رعایت بهداشت شخصی و خودداری از ترددهای غیر ضروری به خارج از منزل، به سلامت خود، خانواده و اجتماع و در نهایت عبور هرچه زودتر از این بیماری کمک نمایند.


بهزادی موج غیرقابل تصور تبادل اطلاعات مربوط به بیماری کرونا و آمارهای نگران کننده در فضای مجازی را باعث افزایش استرس بین خانواده ها دانست و عنوان کرد: یکی از نیازهای مهم برای تصمیم گیری در زمینه مقابله با ویروس کرونا، داشتن روحیه قوی است و لازم است همه ما اخبار این بیماری را از طریق مسئولان مرتبط دریافت کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها