کد خبر: 399153
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۰۹:۱۱:۰۰
| |

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران:

گشت فوریت‌های اجتماعی برای جذب بی‌خانمان‌ها افزایش یافت

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، گفت: جذب بی‌خانمان‌ها از طریق گشت‌ فوریت‌های اجتماعی افزایش یافته است.

گشت فوریت‌های اجتماعی برای جذب بی‌خانمان‌ها افزایش یافت
کد خبر: 399153
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۰۹:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت:‌ تا امروز خوشبختانه موردی از ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های تهران نداشتیم و در صورتی که علائم اولیه در مددجویان بروز یابد سریعا این افراد توسط اورژانس به مراکز درمانی جهت پایش سلامت منتقل می‌شوند.

وی افزود: طی روزهای گذشته رکورد ثبت جذب مددجویان از طریق گشت فوریت‌های اجتماعی را داشته‌ایم به طوری که بیشترین رکورد در زمستان سال گذشته جذب 320 نفر از طریق این گشت‌ها بود که اکنون به بیش از360 مورد طی یک شب نیز رسیده است.

سرپرست سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: حدود 60 تا 70 درصد کسانی که در گرمخانه‌ها حضور دارند داوطلبانه به این مکان‌ها آمده‌اند و بقیه از طریق گشت‌های فوریتی سیار یا تماس مردمی و یا معرفی سایرین در گرمخانه‌ها حضور می‌یابند.

حسینی با بیان اینکه بیشترین ظرفیت پذیرش افراد بی‌خانمان در گرمخانه‌ها 4300 نفر با وضعیت کف خوابی است، گفت: در حال حاضر حدود نیمی از گرمخانه‌ها خالی بوده و با توجه به وضعیت کرونا مراکز کوچکتر کف خوابی آنها برداشته شده تا از این طریق از بروز کرونا جلوگیری کرد.

وی اعلام کرد: گشت‌های ویژه‌ای برای مناطقی مانند روددره فرحزاد با توجه به بارندگی روزهای گذشته تا کنون در نظر گرفته شده و هیچ مشکلی در این زمینه گزارش نشده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها