کد خبر: 401598
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۶:۵۴:۴۶
| |

ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد مجددا بازگشایی شد

ترمینال 1 فرودگاه مهرآبادپس از 36 روز تعطیلی، مجددا همزمان با افزایش پروازها، بازگشایی شد.

ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد مجددا بازگشایی شد
کد خبر: 401598
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۶:۵۴:۴۶

اعتمادآنلاین| اداره کل فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع مسافران می‌رساند با عنایت به افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و به جهت حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام در ترمینال‌های این فرودگاه، مجدداً پروازهای شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر، زاگرس و وارش از امروز جمعه 5 اردیبهشت طبق روال گذشته از ترمینال 1 انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: مسافران این شرکت‌های هواپیمایی برای انجام عملیات پروازی، از یک ساعت و 30 دقیقه قبل از پرواز به ترمینال 1 مراجعه کنند.

براساس اعلام اداره کل فرودگاه مهرآباد، ترمینال 1 این فرودگاه همچون ترمینال‌های دیگر آن مطابق استاندار دستورالعمل‌های بهداشتی برای پذیرش مسافران آماده سازی شده است.

گفتنی است عصر روز سه‌شنبه 2 اردیبهشت و همزمان با افزایش پروازها، در پی تأخیر تعدادی از سفرهای هوایی و نیز صدور کارت پرواز از سوی کانترهای ترمنیال 2 مهرآباد، مسافران در سالن ترانزیت ترمینال 2 تجمع کرده بودند که با گلایه‌مندی تعدادی از مسافران روبه‌رو شده بود.

خاطرنشان می‌شود پیش از این فرودگاه مهرآباد در 28 اسفند ماه سال گذشته از مسدود شدن ترمینال 1 این فرودگاه و انتقال پروازهای این ترمینال به ترمینال 2 خبر داده بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها