کد خبر: 404212
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۱۷:۱۰:۰۰
| |

معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده مطرح کرد:

گفت‌وگوی بین‌نسلی زمینه‌ای برای انسجام خانواده ایرانی

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، به تلاش‌های معاونت امور زنان در کاهش مشکلات گفت‌وگوی بین‌نسلی اشاره کرد و گفت: سری پادکست‌های مربوط به گفت‌وگوی بین نسلی را در پروژه مشترکی میان معاونت امور زنان و خانواده و انجمن ارتباطات تحت عنوان «رادیونسل» ارائه کردیم.

گفت‌وگوی بین‌نسلی زمینه‌ای برای انسجام خانواده ایرانی
کد خبر: 404212
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۱ ۱۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار روز یکشنبه با تاکید بر اینکه زندگی افراد موفق نشان می‌دهد آن‌ها از خانواده‌های پرگفت‌وگو و پرقصه هستند که توانسته‌اند بر مشکلات پیروز شود، افزود: مامنی سالم‌تر و بااهمیت‌تر از خانواده که بتواند از آحاد جامعه مراقبت کند وجود ندارد اما به دلیل تحولات مختلف در معرض آسیب است. وی یادآور شد: یکی از این آسیب‌ها، شکاف و کاهش گفت‌وگوی بین‌نسلی است. این که ما در بین همه مسائل و مشکلات روی موضوعی چون گفت‌وگوی بین نسلی متمرکز شده‌ایم نشان‌دهنده آن است که موضوع گفت‌وگوی بین‌نسلی یک مساله جدید برای خانواده‌ها است.

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، به تلاش‌های معاونت امور زنان در کاهش مشکلات گفت‌وگوی بین‌نسلی اشاره کرد و گفت: سری پادکست‌های مربوط به گفت‌وگوی بین‌نسلی را در پروژه مشترکی میان معاونت امور زنان و خانواده و انجمن ارتباطات تحت عنوان «رادیونسل» ارائه کردیم.

وی درباره رادیو نسل توضیح داد: این پادکست سعی دارد ضمن شناسایی مسائل گفت‌وگوی بین‌نسلی، پیوند و ارتباط قوی را بین نسل‌ها فراهم کند.

ابتکار یادآور شد: این قدم اولی است که برداشته شد و امیدواریم با حمایت رسانه‌ها و انتشار مناسب آن بتوانیم به نتایج بسیار خوبی در کاهش شکاف بین‌نسلی و مسایل گفت‌وگوی بین‌نسلی ایجاد کنیم. این برنامه به نوعی ادامه راه گفت‌وگوی ملی خانواده و مجموعه‌ای است که کنکاش در حوزه بین‌نسلی می کند.

معاون رئیس‌جمهوری در پیام توئیتری خود نیز ضمن معرفی این رادیو، نوشته است: برای انسجام خانواده ایرانی و برای هم‌گرایی اجتماعی نیازمند #گفتگوی_بین_نسلی هستیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها