کد خبر: 413733
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۱۴:۰۹:۵۰
| |

تکرار تذکرهای اعضای شورای شهر به خاطر حل نشدن مشکل معلولین

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از عدم مناسب سازی ساختمان شورا برای تردد آسان معلولین انتقاد کرد و به هیات رئیسه تذکر داد.

تکرار تذکرهای اعضای شورای شهر به خاطر حل نشدن مشکل معلولین
کد خبر: 413733
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۱ ۱۴:۰۹:۵۰

اعتمادآنلاین| صبح امروز در جریان برگزاری جلسه شورای شهر تهران مجید فراهانی در بیان یک تذکر به هیات رئیسه شورا گفت: امروز در حاشیه جلسه علنی شورا شاهد حضور نماینده کمپین پیگیری اجرای قانون معلولان بودم و جالب است که بدانید شهروندان دارای معلولیت در دسترسی به ساختمان شورای شهر تهران دارای مشکلاتی هستند.

وی با بیان اینکه لازم است فضای ساختمان شورای شهر برای حضور و مراجعه بدون دغدغه افراد معلول آماده شود، گفت: مناسب سازی فضاهای شهری برای حضور و زندگی همشهریان معلول و سالمند یکی از اقدامات کلیدی است که در مسیر ادای حق به شهر باید مورد پیگیری قرار گیرد و این درحالیست که براساس قانون شورای شهر، شهردار تهران باید نسبت به ارتقای دسترس پذیری و مناسب سازی فضاهای ساختمانی اقدام کنند.

فراهانی با بیان اینکه متاسفانه فراهم کردن دسترسی و تردد آسان معلولین به ساختمان شورا و ملاقات با نمایندگانشان کمتر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: از رئیس شورای شهر می‌خواهم که طی دستوری عاجل در اسرع وقت ساختمان شورای شهر را برای حضور معلولین مناسب سازی کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها