کد خبر: 416374
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۰۸:۳۵:۵۰
| |

توافق دو سازمان در مورد سوله‌های مدیریت بحران

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران کشور از توافق با سازمان ورزش با تعیین تکلیف سوله‌های مدیریت بحران خبر داد.

توافق دو سازمان در مورد سوله‌های مدیریت بحران
کد خبر: 416374
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ۰۸:۳۵:۵۰

اعتمادآنلاین| رضا کرمی محمدی با اشاره به دیدارش با رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: بسیاری از سوله‌های مدیریت بحران شهر تهران با حفظ کاربری اصلی خود در اختیار سازمان ورزش نیز قرار گرفته تا در شرایط عادی از فضاهای آن برای ارتقای سرانه ورزش استفاده شود، در همین راستا نیز نشستی با رییس این سازمان داشتیم و در آن زمینه‌های افزایش همکاری بین دو سازمان را بررسی کردیم.

وی ادامه داد:‌ در این نشست در مورد افزایش تعاملات و بهره‌گیری موثر از پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران شهر تهران صحبت کرده و بنا شد تا مکانیزم بهره‌برداری از پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران در شرایط اضطراری از سوی هر دو سازمان به صورت فوری مشخص شود.

کرمی محمدی با بیان اینکه مقرر شد سازمان ورزش تسهیلات لازم برای استفاده رایگان اعضای گروه‌های داوطلب مردم در سطح محلات شهر تهران از مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران را فراهم کند، گفت: بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد معاونت آموزش و مشارکتهای مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران آموزشهای لازم در ز مینه مسائل ایمنی و مدیریت بحران را به مدیران و پرسنل مجموعههای ورزشی به صورت مستمر ارائه کند.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد:‌ همچنین مقرر شد سازمان ورزش شهرداری تهران همکاری لازم را در زمینه احداث و استقرار دکلهای مخابراتی و مخازن آب اضطراری در محوطه پایگاههای در اختیارش انجام دهد.

به گفته کرمی محمدی، با توجه به وضعیت فعلی شهر تهران در مواجهه با بیماری ناشی از ویروس کرونا، مقرر شد سازمان ورزش به منظور تعیین تکلیف در خصوص ادامه یا عدم ادامه فعالیت مجموعههای ورزشی تحت پوشش شهرداری تهران در خواست کتبی خود را برای بررسیهای لازم به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارائه کند. همچنین با تغییر و جابجایی دو پایگاه از پنج پایگاه در نظر گرفته شده جهت تخلیه کامل از سوی سازمان ورزش، موافقت و بنا شد این اقدام تسریع شود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های تعمیر و نگهداری نیز یکی از موارد مورد بحث در این نشست بود، اظهارکرد: ‌بنا شد تا در خصوص تعمیر و نگهداری پایگاههای در اختیار سازمان ورزش اهتمام بیشتری از سوی سازمان ورزش انجام شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها