کد خبر: 450528
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۴:۱۰:۱۰
| |

برگزاری وبینار، برنامه ویژه شهرداری منطقه 6 تهران برای خدمت‌رسانی به معلولان

حبیب الله غفوری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه6 تهران از انجام اقدامات ویژه برای خدمت رسانی مطلوب به معلولان خبر داد.

برگزاری وبینار، برنامه ویژه شهرداری منطقه 6 تهران برای خدمت‌رسانی به معلولان
کد خبر: 450528
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۴:۱۰:۱۰

اعتمادآنلاین| حبیب الله غفوری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی درباره برنامه ویژه برای خدمت رسانی مطلوب به توانیابان اظهارداشت: این برنامه‌ها با هدف تحقق شعار «تهران، شهری برای همه » و به منظور ارتقای مطالبه گری افراد دارای معلولیت و خانواده های آنان و آگاهی بخشی شهروندان در خصوص چالش ها و مسائل اجتماعی افراد دارای معلولیت برگزار می شود.

وی بیان کرد: با توجه به گرامیداشت هفته معلولان با شعار معلولیت بدون محرومیت، برنامه های متنوعی همچون برگزاری وبینار تخصصی حوزه معلولان با مشارکت مراکز و سازمان های فعال در حوزه معلولان، برگزاری کلاس های آموزشی مجازی در سطح محلات،اجرای طرح سلامتیار، تقدیر از دبیران محله ای و منطقه ای کانون معلولان، اطلاع رسانی و دعوت به حضور اعضای کانون و شهروندان جهت شرکت در وبینار تخصصی، بارگذاری طرح های گرافیکی هفته ملی دیابت در ساب پرتال منطقه و محلات، اشتراک گذاری طرح گرافیکی و تولیدات محتوایی در فضای مجازی در سطح محلات در حال برگزاری است.

غفوری در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره پیله تا پرواز به عنوان کارویژه منطقه افزود: این جشنواره با هدف کشف استعداد ها و ایجاد بستر مناسب جهت عرضه توانمندی های هنرمندان معلولین برگزار می شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها