کد خبر: 469155
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۰۸:۴۴:۰۰
| |

مدیرکل هماهنگی و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

کمک‌های جشن نیکوکاری برای همه نیازمندان است

مدیرکل هماهنگی و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ضمن تشریح روش‌های مشارکت خیران در جشن نیکوکاری، گفت: باتوجه به شعار سال برگزاری جشن نیکوکاری "عیدی برای همه"، این کمک‌ها برای همه نیازمندان است و ما می‌خواهیم همه نیازمندان عید خوبی داشته باشند. در این قالب همه مراکز نیکوکاری این آمادگی را دارند که برای مددجویان غیر تحت پوشش نیز خدمات خود را ارائه دهند.

کمک‌های جشن نیکوکاری برای همه نیازمندان است
کد خبر: 469155
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۰۸:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیرکل هماهنگی و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ضمن تشریح روش‌های مشارکت خیران در جشن نیکوکاری، گفت: باتوجه به شعار سال برگزاری جشن نیکوکاری "عیدی برای همه"،

این کمک‌ها برای همه نیازمندان است و ما می‌خواهیم همه نیازمندان عید خوبی داشته باشند. در این قالب همه مراکز نیکوکاری این آمادگی را دارند که برای مددجویان غیر تحت پوشش نیز خدمات خود را ارائه دهند.

علیرضا محمدی، با بیان اینکه هفته احسان و نیکوکاری همچون سنوات گذشته در نیمه دوم اسفندماه مصادف با سالروز تاسیس کمیته امداد آغاز می‌شود،

اظهار کرد: امسال باتوجه به شرایط کرونا، کمیته امداد به صورت ویژه هماهنگی‌هایی را با سازمان‌ها، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و اداراتی از جمله سازمان دانش آموزی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بسیج مستضعفین و سازمان صدا و سیما که در برگزاری جشن شریک‌اند، انجام داده است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌هایی در سازمان دانش آموزی در قالب برنامه شاد تدارک دیده شده که بتوانیم در بحث ترویج و اشاعه فرهنگ خیر و احسان برای دانش‌آموزان، تبلیغاتی داشته باشیم تا از این راه نیز به نیازمندان کمک کنیم.

محمدی همچنین تصریح کرد: کار ویژه‌ای که امسال اتفاق افتاده بحث شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه است.

مدیرکل هماهنگی و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه طبق تفاهم با بسیج مستضعفان 54 هزار پایگاه مقاومت و مساجد آمادگی دریافت کمکها را دارند، گفت: خیرین و مردم نیکوکار برای ارائه کمک‌های غیر نقدی، می‌توانند به نزدیکترین پایگاه، مسجد و مرکز نیکوکاری مراجعه کنند.

به گفته وی، در حال حاضر بیش از 5000 مرکز نیکوکاری در قالب محله محور فعالیت و به نیازمندان خدمات ارائه می‌کنند.

محمدی در ادامه دیگر روش‌های پرداخت کمک‌های نقدی در جشن نیکوکاری را تشریح کرد و گفت: همچنین کد مهربانی را در قالب *8877# تعریف کردیم که خیران می‌توانند از طریق موبایل‌های خود، کمک‌های خود را به جشن نیکوکاری ارائه کنند.

همچنین افراد می‌توانند کمکهای نقدیشان را با مراجعه به سایت امداد emdad.ir و یا شماره کارت 7777_7777_6077_6277 کارت به کارت کنند.

وی یادآور شد: پایگاه‌های مقاومت بسیج، مراکز نیکوکاری و مساجد این آمادگی را دارند تا کمک‌های مردم را جمع‌آوری کنند.

مدیرکل هماهنگی و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ادامه به برگزاری جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم اشتغال و درآمدشان تحت الشعاع قرار گرفته است؛

امروز نمیتوانیم بگوییم که فقط قصد داریم به مددجویان تحت پوشش خود کمک کنیم. مردم در جریان باشند که این کمک‌ها برای همه نیازمندان است و می‌خواهیم همه نیازمندان عید خوبی داشته باشند. در این قالب همه مراکز نیکوکاری این آمادگی را دارند که برای مددجویان غیر تحت پوشش نیز خدمات خود را ارائه دهند.

مدیرکل هماهنگی و امور اجرایی مشارکتهای مردمی کمیته امداد در ادامه درخصوص پویش ایران مهربان نیز گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد این است که در بهار سال 1400 هیچ یتیم بدون حامی نداشته باشیم. باتوجه به اینکه در ایام عید هستیم امیدواریم که مردم به این سمت نیز توجه داشته باشند. امید است مردم عزیز مثل همیشه یاری گر نیازمندان و فرزندان ایتام و محسنین باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها