کد خبر: 470633
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۴:۲۴:۴۶
| |

ریزش یک ساختمان در مجاورت گودبرداری در محله ابوذر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک مغازه صافکاری در مجاورت گودبرداری خبر داد.

ریزش یک ساختمان در مجاورت گودبرداری در محله ابوذر
کد خبر: 470633
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۴:۲۴:۴۶

اعتمادآنلاین| سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک مغازه صافکاری در مجاورت گودبرداری خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 12:43 دقیقه روز جاری یک مورد حادثه آوار در بلوار ابوذر پل ششم، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که حادثه در مجاورت یک گودبرداری به وسعت 250 متر و با عمق تقریبی 3 متر رخ داده است. در ضلع شمالی گودبرداری یک مغازه یک طبقه صافکاری و در مجاورت آن نیز یک ساختمان دو طبقه و قدیمی که طبقه همکف آن مکانیکی بود، واقع شده بود.

ملکی گفت: به یکباره مغازه صافکاری که یک خودرو شاسی بلند نیز در آن وجود داشت کاملا تخریب شده بود، همچنین بخشی از دیوار سقف مکانیکی و قسمت مسکونی طبقه دوم نیز خسارت دیده بود. یک دستگاه خودرو پرشیا و یک دستگاه خودروی برلیانس هم کنار این ساختمان ها پارک شده بودند که آن ها هم خسارت دیده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: خوشبختانه دقایقی قبل از تخریب افرادی که داخل ساختمان ها حضور داشتند از صدای آغاز تخریب مطلع شده بودند و به سرعت از ساختمان خارج شده بودند بنابراین مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

ملکی گفت: آتش نشانان با حضور در محل بررسی های خود را آغاز کردند و علیرغم اینکه اعلام می شود فردی در محل نیست باز هم بازدید لازم در این خصوص صورت می گیرد و تا دقایق دیگر اگر این موضوع مشخص شود که فردی زیر آوار نیست آتش نشانان محل را به مقصد ایستگاه خود ترک خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها