کد خبر: 471067
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۰۸:۳۱:۱۰
| |

مدیرکل انتقال خون استان کرمان مطرح کرد:

کاهش مراجعات اهداکنندگان خون به پایگاه‌ها / کرمان با کمبود ذخایر خونی مواجه شده است

مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: شرایط موجود، این استان را با کمبود و بحران ذخایر خونی روبرو کرده است. به همین دلیل پویش اهدای خون لاله‌های انقلاب، نیز از تاریخ 12 اسفند با مشارکت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان آغاز شده است که تا 22 اسفند ادامه دارد.

کاهش مراجعات اهداکنندگان خون به پایگاه‌ها / کرمان با کمبود ذخایر خونی مواجه شده است
کد خبر: 471067
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۰۸:۳۱:۱۰

اعتمادآنلاین| روح الله میرزایی شامگاه پنحشنبه با اشاره به کاهش مراجعات اهداکنندگان خون به پایگاه ها افزود: به دلیل کمبود ذخایر خون روز پنجشنبه و جمعه 21 و 22 اسفند سال جاری در شهر کرمان پایگاه مرکزی واقع در بلوار 22 بهمن جنب شرکت گاز از ساعت هشت تا 14 باز و آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: شرایط موجود، این استان را با کمبود و بحران ذخایر خونی روبرو کرده است.

به گزارش ایرنا میرزایی ادامه داد : پویش اهدای خون لاله های انقلاب، نیز از تاریخ 12 اسفند با مشارکت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان آغاز شده است که تا 22 اسفند ادامه دارد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان تصریح کرد: به منظور جلب مشارکت خانواده و اهالی فوتبال و نجات جان بیماران، پویش اهدای خون فوتبالی ها به یاد 2 بازیکن فقید فوتبال ایران مهرداد میناوند و علی انصاریان از هشتم شروع شده که تا 25 اسفند انجام می شود.

وی تاکید کرد: از تمامی اهالی فوتبال و فوتبال دوستان می خواهیم ضمن زنده نگهداشتن یاد این 2 بازیکن تازه درگذشته فوتبال کشور، در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.

پنج پایگاه انتقال خون در شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم آماده خدمت رسانی به داوطلبان اهدای خون در استان هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها