کد خبر: 472840
|
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۲۲:۰۲:۵۸
| |

آغاز واکسیناسیون بیماران خاص علیه کرونا در شیراز

واکسیناسیون بیماران خاص علیه بیماری کووید 19 با آغاز واکسیناسیون بیماران دریافت کننده پیوند و مبتلا به سرطان، آغاز شد.

آغاز واکسیناسیون بیماران خاص علیه کرونا در شیراز
کد خبر: 472840
|
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۲۲:۰۲:۵۸

اعتمادآنلاین| عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: با توجه به اختصاص واکسن کووید 19 برای بیماران خاص و صعب العلاج ، تزریق این واکسن از دیروز 29 اسفند در بیمارستان بوعلی برای بیماران دریافت کننده پیوند اعضا و در بیمارستان آنکولوژی امیر برای بیماران مبتلا به سرطان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرسول همتی افزود: تیم‌های واکسیناتور مجرب مراکز بهداشت شهدای والفجر و شهدای انقلاب شیراز تزریق واکسن را به عهده دارند.

او گفت: بر اساس دستورالعمل کشوری، در مراحل بعد، واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19 جهت دیگر گروه‌های بیماران خاص همچون بیماران تالاسمی و هموفیلی، دیالیزی، مبتلا به MS و بیماران دارای نقص ایمنی نیز انجام می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر این موضوع که زمان مراجعه هر گروه از این عزیزان از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود، از بیماران خواست تا از مراجعه پیش از موعد به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

عبدالرسول همتی ادامه داد: واکسیناسیون بیماران مبتلا به سرطان 18 تا 60 ساله در تاریخ‌های دوم، پنجم، هفتم، هشتم، دهم و یازدهم فروردین در بیمارستان آنکولوژی امیر انجام می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها