کد خبر: 480208
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۲:۳۶:۰۰
| |

محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

افزایش سرعت انتقال ویروس کرونا نگران کننده است / نظام شورایی باید با واگذاری اختیارات از سوی دولت تقویت شود

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سرعت زیاد انتقال این ویروس نگران‌کننده است. کادر پزشکی همچنان پرتلاش و مقاوم ایستاده‌اند. از مردم می‌خواهیم تا آغاز واکسیناسیون سراسری، پروتکل‌ها را بیش از پیش و به صورت جدی‌تری رعایت کنند.

افزایش سرعت انتقال ویروس کرونا نگران کننده است / نظام شورایی باید با واگذاری اختیارات از سوی دولت تقویت شود
کد خبر: 480208
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۲:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد امروز 6 اردیبهشت ماه صدوبیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: در موج سوم طی چهار هفته تعداد بستری‌ها در مشهد به 1000 نفر رسید، اما متاسفانه در این موج طی دو هفته تعداد بستری‌ها به 1000 نفر رسید.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه «مدیریت شهری آمادگی‌های لازم را برای همکاری در کنترل شیوع این ویروس دارد»، افزود: سرعت زیاد انتقال این ویروس نگران‌کننده است. کادر پزشکی همچنان پرتلاش و مقاوم ایستاده‌اند. از مردم می‌خواهیم تا آغاز واکسیناسیون سراسری، پروتکل‌ها را بیش از پیش و به صورت جدی‌تری رعایت کنند.

حیدری با اشاره به در پیش رو بودن روز شوراها ادامه داد: شوراها یکی از مهم‌ترین جلوه‌های مردم سالاری دینی است. 22 سال پیش دولت اصلاحات، بخشی از قدرت اجرایی اداره شهر را به شوراها واگذار کرد. در این مدت نظام شورایی باید قدرتمندتر می‌شد، اما نه تنها اختیارات شوراها در این مدت افزایش نیافت بلکه این اختیارات کاهش نیز یافت. شایان ذکر است که نظام شورایی باید با واگذاری اختیارات از سوی دولت تقویت شود.

وی گفت: نظام شورایی با هوشیاری و جدیت در خصوص پروژه‌ها تصمیم‌گیری می‌کند و این نشان‌دهنده قدرت و سرعت نظام مدیریت شهری است، اگر نظام شورایی نباشد، شهرداری فقط می‌تواند امور اجرایی را مدیریت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در این دوره شورای شهر مشهد علاوه بر انجام اقدامات بسیار خوب در حوزه پروژه‌های عمرانی، در حوزه‌های حقوق شهروندی، حاشیه شهر و حوزه محیط زیست نیز اقدامات مهمی را اجرایی کرد که بخش زیادی از پروژه‌ها بر اساس مطالبات مردم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها