کد خبر: 482401
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۰۸:۴۶:۰۰
| |

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش:

تصمیم برگزاری کنکور ارشد بر عهده ستاد ملی مقابله با کروناست

سخنگوی سازمان سنجش گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا باید درباره تعویق یا برگزاری آزمون کارشناسی ارشد تصمیم بگیرد و هر گونه تصمیم برای برگزاری یا تعویق منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

تصمیم برگزاری کنکور ارشد بر عهده ستاد ملی مقابله با کروناست
کد خبر: 482401
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پس از اعلام تعویق آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 گروه پزشکی از 30 و 31 اردیبهشت ماه، موضوع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 وابسته به وزارت علوم نیز در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.

به گزارش مهر، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره موضوع تعویق یا برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 که در فضای مجازی مطرح شده است اظهار داشت: ستاد ملی مقابله با کرونا باید در این باره تصمیم بگیرد و هر گونه تصمیم برای برگزاری یا تعویق منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

این در حالی است که در روزهای اخیر گروهی از داوطلبان با تشکیل کمپین‌هایی خواستار تعویق زمان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 تا بهتر شدن شرایط کرونایی در کشور شده‌اند.

در مقابل نیز برخی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد معتقد هستند تعویق زمان آزمون راهکار مطلوبی نیست و بهتر است آزمون در زمان مقرر برگزار شود.

بر اساس زمان بندی که سازمان سنجش آموزش کشور از سال گذشته اعلام کرده قرار است آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در روزهای چهارشنبه 5 خرداد، پنجشنبه 6 خرداد و جمعه 7 خرداد برگزار شود.

این آزمون با توجه به شرایط کرونا در سه روز برگزار می‌شود و تاکنون تعداد 524 هزار و 292 نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها