کد خبر: 509310
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۰:۵۷:۰۰
| |

معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس:

مسائل مهم‌تر از فضای مجازی داریم / بسیاری از نمایندگان طرح صیانت را اولویت مجلس نمی‌دانند

یک نماینده مجلس گفت: ما الان مسائلی مانند آب خوزستان و سیستان و بلوچستان، بحث واکسیناسیون سراسری، مشکلات کالاهای استراتژیک، گرانی بی‌رویه و مباحثی نظایر این را داریم که اهمیت‌شان از فضای مجازی بسیار بیشتر است.

مسائل مهم‌تر از فضای مجازی داریم / بسیاری از نمایندگان طرح صیانت را اولویت مجلس نمی‌دانند
کد خبر: 509310
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۰:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش‌ها برای توقف بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی بر اساس اصل 85 گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از دوستان نماینده در روز رأی‌گیری برای طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی در جلسه حضور نداشتند، ما درخواست توقف اعمال اصل 85 بر این طرح و مسکوت گذاشتن آن را به هیات رئیسه تقدیم کردیم که بنده هم از امضاکنندگان این درخواست بودم.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به اینکه اصل 85 مربوط به موضوعات اضطراری است، ادامه داد: خیلی از نمایندگان، این طرح را جزو اولویت‌های کاری مجلس نمی‌دانند؛ چراکه اکنون مردم موضوعات بسیار مهم‌تری را به عنوان اولویت تلقی می‌کنند و با توجه به نگاهی که قاطبه جامعه به این طرح داشت، معتقدیم که بررسی این طرح مطلقا جزو اولویت‌های کاری مجلس نیست و با هشتاد و پنجی شدن این طرح در واقع امکان نظارت کامل مردم و رسانه‌ها به نوعی محدود می‌شود. در نتیجه تعدادی از نمایندگان درخواست توقف و به نوعی مسکوت گذاشتن را طرح کردند.

سعیدی همچنین اظهار داشت: نگاه ما این است که با توجه اشکالات اساسی این طرح و همچنین اینکه بار مالی دارد، بهتر است دولت در این زمینه لایحه بدهد تا در یک فضایی که کارشناسی‌تر خواهد بود، بررسی شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: ما الان مسائلی مانند آب خوزستان و سیستان و بلوچستان، بحث واکسیناسیون سراسری، مشکلات کالاهای استراتژیک، گرانی بی‌رویه و مباحثی نظایر این را داریم که اهمیت‌شان از فضای مجازی بسیار بیشتر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها