کد خبر: 510661
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۱۰:۴۴:۰۰
| |

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی ارتش 12 هزار کادر پزشکی را برای مقابله با کرونا به کار گرفت

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی از آغاز شیوع ویروس کرونا با روحیه آفندی و جهادی جهت مبارزه وارد عرصه شد و در این رابطه 28 بیمارستان و 12 هزار کادر پزشکی و درمانی خود را به کار گرفت.

نیروی زمینی ارتش 12 هزار کادر پزشکی را برای مقابله با کرونا به کار گرفت
کد خبر: 510661
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۶ ۱۰:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش(نزاجا) صبح سه شنبه در آیین افتتاحیه بخش موقت دارویی بیماران کرونایی داروخانه 29 فروردین این نیرو که با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان نیروی زمینی ارتش حماسه‌ای دیگری آفریدند و در رکوردی بی نظیر طی 48 ساعت مجموعه‌ای به این وسعت را برای جداسازی بیماران کرونایی از سایر بیماران ایجاد کردند.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه داروخانه 29 فروردین مورد اعتماد مردم و سامانه دارویی کشور است، گفت: رئیسی رئیس جمهور مردمی، دلسوز و ولایتمدار به این مجموعه تشریف آوردند و از کارکنان این داروخانه قدردانی کردند و ما نیز به احترام حضور رئیس محترم جمهوری و به منظور تکریم ارباب رجوع این مجموعه راه اندازی کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات نزاجا در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی از آغاز شیوع ویروس کرونا با روحیه آفندی و جهادی جهت مبارزه وارد عرصه شد و در این رابطه 28 بیمارستان و 12 هزار کادر پزشکی و درمانی خود را به کار گرفت. نزاجا توانست با امر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حضور مضاعف نیروهای مسلح در حوزه مقابله با بیماری کرونا، در این عرصه با خلاقیت، نوآوری و خدمت گذاری ویژه، عرصه مبارزه با کرونا را به فرصت تبدیل کند.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: هم اکنون بنا به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در 4 سرفصل خدمات بیمارستانی، واکسیناسیون، برپایی نقاهت‌گاه و تامین اقدام دارویی مشغول فعالیت هستیم؛ در حوزه احداث بیمارستان‌های تنفسی صاحب رکورد هستیم؛ ظرف 5 روز یک بیمارستان تنفسی برپا می‌کنیم و تا کنون به تمام درخواست‌های استانداران در این زمینه اجابت کرده ایم. در زمینه واکسیناسیون نیز هم اکنون 14 مرکز ثابت و سیار واکسیناسیون داریم. همچنین در هر استانی که از ما درخواست شده، نقاهتگاه و مراکز پسا بیمارستانی احداث کرده و می کنیم که تعداد آن فعلا 9 مرکز نقاهتگاهی در سطح کشور است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها