کد خبر: 510975
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۱۳:۱۴:۲۸
| |

پایان واکسیناسیون ساکنان 8 جزیره هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تمام افراد واجد شرایطی که در جزایر بوموسی، هرمز، لارک، تنب بزرگ و کوچک، سیری ، لاوان و هندورابی حضور داشته و جهت دریافت واکسیناسیون همکاری کرده اند، دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

پایان واکسیناسیون ساکنان 8 جزیره هرمزگان
کد خبر: 510975
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۱۳:۱۴:۲۸

اعتمادآنلاین| سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تمام افراد واجد شرایطی که در جزایر بوموسی، هرمز، لارک، تنب بزرگ و کوچک، سیری ، لاوان و هندورابی حضور داشته و جهت دریافت واکسیناسیون همکاری کرده اند، دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

به گزارش فارس، فاطمه نوروزیان اظهار کرد: تمام افراد واجد شرایطی که در جزایر بوموسی، هرمز، لارک، تنب بزرگ و کوچک، سیری ، لاوان و هندورابی حضور داشته و جهت دریافت واکسیناسیون همکاری کرده‌اند، دوز اول واکسن خود را دریافت داشته و در نوبت دریافت دوز دوم خود هستند.

وی افزود: واکسیناسیون در جزایر قشم و کیش هم از چندی قبل شروع و در حال انجام است که امیدواریم با دریافت سهمیه بیشتر روند واکسیناسیون سرعت بیشتری پیدا کند.

مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی از جزایر کوچک تعدادی از افراد از دریافت واکسن امتناع کرده اند که امیدواریم اهمیت واکسیناسیون عمومی به منزله مهم ترین اقدام جهت قطع و کنترل زنجیره انتقال توسط همه افراد درک شود، لذا از عموم مردم استان درخواست می کنیم که در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها