کد خبر: 512312
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ۱۱:۳۴:۲۶
| |

زالی، فرمانده ستاد کرونای تهران:

مرگ و میر کرونایی در تهران نسبت به هفته گذشته 7 درصد کاهش یافته / تعداد بیماران بستری هم 3 درصد کمتر شده

فرمانده ستاد عملیاتی مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفت: میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در تهران نسبت به هفته گذشته هفت درصد کاهش را نشان می دهد.

مرگ و میر کرونایی در تهران نسبت به هفته گذشته 7 درصد کاهش یافته / تعداد بیماران بستری هم 3 درصد کمتر شده
کد خبر: 512312
|
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ۱۱:۳۴:۲۶

اعتمادآنلاین| علیرضا زالی روز دوشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا صنایع هوایی وزارت دفاع (پهنا) به روند کاهشی مراجعان سرپایی اشاره کرد و افزود: میزان مراجعان سرپایی کرونایی در تهران در این مدت بین 10 تا 32 درصد کاهش یافته است.

به گزارش انتخاب، وی ادامه داد: مقایسه این هفته با مدت مشابه نشان می دهد که تعداد بیماران بستری هم در تهران حدود 3 درصد کاهش داشته است.

فرمانده ستاد عملیاتی مدیریت کرونا در کلان شهر تهران یادآور شد: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها هم حدود 2 درصد کاهش یافته است.

زالی تصریح کرد: در حال حاضر در تهران 9 هزار و 350 بیمار کرونایی بستری هستند که این رقم در هفته گذشته 9 هزار و 700 بیمار بوده است.

وی افزود: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه در حال حاضر 2 هزار و 400 بیمار رسید که قبلا این تعداد 2 هزار و 900 بیمار بوده است.

فرمانده ستاد عملیاتی مدیریت کرونا در کلان شهر تهران یادآور شد: تعداد بیماران جدید بستری شده در 24 ساعت گذشته به هزار و 914 بیمار رسید که از این تعداد 233 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

زالی تاکید کرد که با فعال سازی کمیته ترخیص این روند شتاب گرفته و بیش از هزار و 500 بیمار در 24 ساعت گذشته در تهران ترخیص شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها