کد خبر: 515780
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۱۰:۴۲:۰۰
| |

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد:

پایش سلامت بیش از3700مسافر ورودی به کشور در24ساعت گذشته/تمهیدات هلال احمربرای بازگشت زائران

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت بیش از 3700 نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد.

پایش سلامت بیش از3700مسافر ورودی به کشور در24ساعت گذشته/تمهیدات هلال احمربرای بازگشت زائران
کد خبر: 515780
|
۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ۱۰:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی ولیپور، با اشاره به اجرای طرح کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور در مبادی مرزی اظهارکرد: اجرای این طرح از روز 20 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا صبح امروز هفتم مهرماه، در مجموع 651هزار و 71 مسافر ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا کنترل و غربالگری شده‌اند که در این میان 3733 نفر طی 24 ساعت اخیر تحت غربالگری و پایش قرار گرفته اند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه طی این مدت 91 هزار و 522 مورد تست فوری و 77 هزار و 436 تست PCR از مسافران اخذ شده است، گفت: طی 24 ساعت اخیر نیز 696 تست فوری و 364 تست PCR از مسافران مشکوک به کرونا گرفته شده است.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در مجموع نزدیک به 169 هزار تست فوری و PCR کرونا از مسافران ورودی به کشور اخذ شده است.

ولیپور با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح تاکنون 212 نفر از مسافران ورودی به کشور نیز به دلیل داشتن علائم مشکوک به کرونا یا مثبت شدن تست‌ها به صورت موقت قرنطینه شده‌اند، گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر مورد جدیدی از قرنطینه به دلیل کرونا را نداشتیم.

وی درباره تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین نیز گفت: جمیت هلال احمر در این خصوص آمادگی لازم را دارد و تهمیدات ویژه درباره این امر اتخاذ شده است.

انتهای پیام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها