کد خبر: 520071
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۱:۵۰:۰۰
| |

حال دانش‌آموزان مصدوم حادثه تخریب مدرسه در گلستان خوب است / بازداشت دو نفر درباره حادثه ریزش دیوار مدرسه / گودبرداری غیراصولی منجر به تخریب دیوار و زخمی شدن دانش‌آموزان و مربیان شد

سرپرست جمعیت هلال‌احمر علی‌آبادکتول از ریزش دیوار یک مدرسه در علی‌آبادکتول و مصدوم شدن چند دانش‌آموز و معلم خبرداد.

حال دانش‌آموزان مصدوم حادثه تخریب مدرسه در گلستان خوب است / بازداشت دو نفر درباره حادثه ریزش دیوار مدرسه / گودبرداری غیراصولی منجر به تخریب دیوار و زخمی شدن دانش‌آموزان و مربیان شد
کد خبر: 520071
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۱۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| صبح امروز گودبرداری غیر اصولی در مجاروت یک مدرسه دولتی در علی آباد کتول منجر به تخریب بخشی از دیوار مدرسه و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان و مربیان این مدرسه گردید که بلافاصله با حضور نیرو‌‌‌‌های امدادی و انتظامی و مردم مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان: وضعیت جسمانی دانش‌آموزان و مربیان آسیب‌دیده در حادثه تخریب بخشی از یک مدرسه در شهر علی‌آبادکتول خوب و رو به بهبودی است.

مصدومان این حادثه جراحت عمیقی نداشته و به همین دلیل احتمال مرخص شدن آن ها تا عصر امروز وجود دارد.

بازداشت دو نفر در خصوص حادثه ریزش دیوار یک مدرسه در علی‌آباد کتول

همچنین ایلنا به نقل از حسینعلی ایزد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی‌آباد کتول از بازداشت 2 نفر در خصوص حادثه ریزش دیوار یک مدرسه در این شهرستان خبر داد و گفت: صبح امروز گودبرداری غیرقانونی، ساختمان یک مدرسه غیردولتی در علی آباد کتول فروریخت و سبب مصدوم شدن تعدادی از دانش آموزان و معلمان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی‌آباد کتول خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعلام گزارش با حضور در محل و بررسی میدانی وسعت حادثه، پرونده رسیدگی به این حادثه در شعبه اول بازپرسی دادسرای علی آباد تشکیل شد و همه عوامل درگیر در این حادثه به دادسرا احضار شدند.

وی در پایان گفت: مالک زمین مجاور مدرسه که مشغول گودبرداری بود و مسئول مربوط به پلیس ساختمان شهرداری علی آباد کتول هم بازداشت شدند.

گودبرداری غیراصولی منجر به تخریب دیوار و زخمی شدن دانش‌آموزان و مربیان شد

به گزارش اعتمادآنلاین ،‌ دکتر عبدالصالحی رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم در نشستی که با حضور دادستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، فرماندار، مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان، مدیر آموزش و پرورش برگزار گردید، گفت: در این حادثه 11 دانش آموز و 4 مربی مصدوم شدند که اقدامات و معاینات اولیه صورت گرفته و حال مجروحان خوب است. تعدادی از این دانش آموزان جراحات سطحی داشته و چند نفر نیز دچار استرس شده اند و جراحت فیزیکی ندیده اند.


او ادامه داد: پیگیری‌‌‌‌های لازم جهت درمان کامل دانش آموزان و مربیان صورت گرفته است و از هیچ کوششی برای بهبود حال مجروحان فروگذار نخواهد شد.

ایزد دادستان شهرستان نیز از بازداشت دو نفر در خصوص این حادثه خبر داد و گفت: بررسی‌‌‌‌های کارشناسانه در خصوص شناسایی مقصران حادثه آغاز شده است و با مقصران به صورت جدی برخورد خواهد شد.

ایزد گفت: بلافاصله پس از اعلام گزارش با حضور در محل و بررسی میدانی وسعت حادثه ، پرونده رسیدگی به این حادثه در شعبه اول بازپرسی دادسرای علی آباد تشکیل شد و همه عوامل درگیر در این حادثه به دادسرا احضار شدند و مامور حوزه پلیس ساختمان شهرداری علی آباد کتول هم بازداشت گردید.


علی محمد زنگانه استاندار نیز در تماس تلفنی جویای احوال مصدومان حادثه شدند و دستورات لازم را برای پیگیری حادثه صادر کردند.

در این حادثه 10 نفر شامل 7 کودک و 3 مربی مصدوم شدند

همچنین ربیع‌الله افشانی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر علی‌آبادکتول در گفت‌وگو با ایسنا گفت: ساعت 9:44 دقیقه صبح امروز شنبه 8 آبان ماه ریزش دیوار یک مدرسه در علی‌آبادکتول به وقوع پیوست.


وی افزود: بلافاصله بعد از این حادثه 7 تیم امدادی جمعیت هلال‌احمر به محل اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر علی‌آبادکتول بیان کرد: تعدادی کودک در این حادثه مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی و آتش‌نشانی با همکاری اورژانس از زیر آوار رهاسازی شدند.

افشانی گفت: در این عملیات 2 دستگاه آمبولانس، 2 خودروی نجات، یک خودروی کمکدار بهمراه 2 ست نجات درآوار به کارگیری شد.

اورژانس گلستان اعلام کرد که در این حادثه 10 نفر شامل 7 کودک و 3 مربی مصدوم شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها