کد خبر: 522140
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۱۱:۳۲:۲۶
| |

لزوم بهره گیری از تجهیزات به روز برای حمل زباله در تهران

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم بهره گیری از تجهیزات به روز برای حمل زباله به مجموعه پردازش آرادکوه تاکید کرد.

لزوم بهره گیری از تجهیزات به روز برای حمل زباله در تهران
کد خبر: 522140
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۱۱:۳۲:۲۶

اعتمادآنلاین| جعفر شربیانی در تشریح مشکلات حمل زباله به ارادکوه در محدوده کهریزک گفت: در مساله سرریز معضلات تهران به ری تنها موضوع ارادکوه نیست و مسائل مختلفی است که به عنوان مشکل از تهران به ری سرازیر می شود لذا به دنبال این هستیم که این معادله را به نفع مردم ری تغییر دهیم. تهران نیز باید عوارض سرریز آلودگی ها و معضلات به این شهرستان را بپردازد.

به گزارش ایسنا،وی با بیان اینکه در حال حاضر باید به نقطه ای برسیم که فعلا آزادکوه کار خود را به درستی انجام دهد و مردم ری هم از خدمات مناسب تری بهره مند شوندافزود: در مرحله سوم با شیب ملایمی نسبت به جابجایی آرادکوه و حل معضل آن چاره اندیشی کنیم.

به گفته شریبانی، البته این به معنای این نیست که زباله تهران حمل نشود اما باید روند کار با شیوه های بهتر و به روزتر پیش ببریم. قطعا اگر نظارت را افزایش دهیم به ویژه در حوزه حمل زباله قطعا از بروز بسیاری مشکلات جلوگیری خواهد شد.

بی تردید برای جلوگیری از حوادث رانندگی که در مسیر حمل زباله به آرادکوه در محدوده کهریزک رخ میدهد باید پیمانکاران را ملزم به استفاده از تجهیزات و خودروهایی کنیم که از نشت شیرابه در مسیر جلوگیری شود. کار پیچیده ای نیست و تنها با یک نظارت درست میتوان به صورت مقطعی این مشکل را حل و فصل کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به مشکلات محدوده نفراباد در شهرستان ری اشاره کرد و افزود: شاید آستان حرم عبدالعظیم به علت محدودیت ها، چندان وظایف روشنی در محله نفرآباد نداشته باشد، اما شهرداری تهران باید در آن محدوده اقدامات عاجل و جدی انجام دهد. به غیر از شهرداری تهران به عنوان نهاد دارنده بیشترین مسئولیت، در حوزه شهرسازی و میراث فرهنگی نیز نهادهایی وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند. می توان گفت محله نفرآباد از هویت های اصلی شهر تهران است و نجات آن باید به دغدغه ملی تبدیل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها