کد خبر: 526369
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۴:۱۷:۲۵
| |

تعجب عراقی‌ها از تنوع ظرفیت گردشگری گلستان

مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت: در گذشته تعداد کمی گردشگر از کشور عراق به استان آمده بودند و در این سفر فعالان گردشگری عراق اذعان داشتند که تصور نمی‌کردند تا این اندازه ظرفیت گردشگری گلستان متنوع باشد.

تعجب عراقی‌ها از تنوع ظرفیت گردشگری گلستان
کد خبر: 526369
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۴:۱۷:۲۵

اعتمادآنلاین| احمد تجری مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان تور آشناسازی برگزار شده برای فعالان گردشگری کشور عراق را نتیجه‌بخش دانست و عنوان کرد: برای ایام پساکرونا نیاز است که هر یک از استان‌ها برای گردشگری داخلی و خارجی برنامه‌ریزی کنند و از آنجا که بازار گردشگری عراق یکی از اولویت‌های ماست، این تور آشناسازی نیز در راستای این هدف صورت گرفت.

به گزارش فارس،وی تصریح کرد: در گذشته تعداد کمی گردشگر از کشور عراق به استان آمده بودند و در این سفر فعالان گردشگری عراق اذعان داشتند که تصور نمی‌کردند تا این اندازه ظرفیت گردشگری گلستان متنوع باشد.

تجری این بازدید را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این بازدید هیئت عراقی از جاذبه‌های گردشگری و زیرساخت‌های استان گلستان با هدف آشنایی با جاذبه‌های استان و افزایش تعداد گردشگران عراقی انجام شد.

مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان درباره نشست‌های B2B بین بخش خصوصی دوطرف گفت: در این نشست‌ها طرفین به ارائه بسته‌های گردشگری پرداختند و برای تهیه بسته‌های متنوع‌تر ظرفیت‌ها و امکانات خود را تشریح کردند.

وی درباره مفاد تفاهم‌نامه‌ای که به امضای طرفین رسید بیان کرد: تهیه و ارائه بسته‌های سفر از سوی طرفین، پیگیری برقراری پرواز از استان گلستان به عراق و بالعکس، انتقال تجربیات و برگزاری دوره‌های آموزشی همچنین معرفی و برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در کشور عراق و استان گلستان از مهمترین موارد تفاهم‌نامه‌ای بود که به امضای سازمان گردشگری پایدار عراق به نمایندگی از دفاتر مسافرتی عراقی و انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی استان گلستان رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها