کد خبر: 528369
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۱۷:۴۲:۰۲
| |

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان:

۹۴ راه روستایی آذربایجان غربی مسدود شد

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدود بودن مسیر دسترسی به ۹۴ روستا در استان خبرداد.

۹۴ راه روستایی آذربایجان غربی مسدود شد
کد خبر: 528369
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ ۱۷:۴۲:۰۲

ارسلان شکری با بیان اینکه تلاش شبانه روزی راهداران برای برفروبی و نمک پاشی تمام محورهای برفگیر و بازگشایی محورهای روستایی مسدودی استان ادامه دارد، افزود: طبق گزارشات رسیده تا کنون راه روستایی ۹۴ روستا در سطح استان شامل شهرستان تکاب ۵ راه روستایی، شهرستان پیرانشهر ۱۵ راه روستایی، چالدران ۲۰ محور روستایی، شهرستان خوی ۱۰ محور روستایی، شهرستان سلماس ۴۰ محور روستایی و شهرستان مهاباد ۴ محور روستایی مسدود گزارش شده که البته راهداران با تمام توان در حال بازگشایی محورهای فوق الذکر هستند.

به گزارش ایسنا، شکری گفت: راهداران راهدارخانه ۱۴ شهید بخش سیلوانای شهرستان ارومیه نیز دیشب و بامداد امروز ۳ دی ماه با بازگشائی راه روستای قرائی این بخش توانستند  به  یک خانم باردار جهت امداد رسانی کمک کنند.

وی تصریح کرد: طبق گزارشات رسیده از راهداران و نیز طبق تصاویر ارسالی از دوربین های نظارتی آخرین وضعیت راههای استان تا این لحظه بارش در کلیه شهرستانها و راههای استان بصورت خفیف ، محور تمرچین کولاک ، بارش شدید در حوزه پیرانشهر ،نقده،مهاباد،اشنویه و سردشت و کولاک در محور روستایی آق اطاق شهرستان تکاب را نشان میدهد.

مدیرکل راهداری استان اظهار کرد: کلیه راههای اصلی و فرعی استان باز  و تردد برقرار است و توصیه اکید می شود از تردد های های غیر ضرور در محورهای برفگیر خودداری شود و در صورت لزوم به تردد حتما وسایل ایمنی، خوراک ، پوشاک گرم و در محورهای کوهستانی به علت کولاک همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها