کد خبر: 528940
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۱۲:۴۶:۰۳
| |

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد:

معیشت بیشترین مشکل امروز پرسنل انتظامی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیشترین مشکل امروز پرسنل انتظامی را معیشت آنها عنوان کرد.

معیشت بیشترین مشکل امروز پرسنل انتظامی
کد خبر: 528940
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ ۱۲:۴۶:۰۳

سیدعلیرضا ادیانی در نشست خبری صبح امروز خود که در محل سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برگزار شد، با اشاره به نزدیکی ایام هفته بصیرت و سالروز نه دی، گفت: انقلاب اسلامی نَه بزرگ به جهان سرمایه‌داری و استکبار بود و به همین دلیل دشمنان برای مقابله با این انقلاب اسلامی انواع دسیسه‌ها را به کار بردند اما ملت ایران در تمام این غائله‌های سخت پیروز شد.

به گزارش ایسنا،ادیانی با بیان اینکه دشمن از اواخر جنگ تاکتیک خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی عوض کرد، گفت:جنگ نرم فرهنگی برای مقابله با جمهوری اسلامی از همان اواخر جنگ توسط دشمنان آغاز شد و آنان بعد از جنگ به ارتحال امام (ره) امید بسته بودند.

وی با اشاره به ناامیدی دشمن در غائله سال ۷۸ و برنامه‌ریزی بعدی و ۱۰ ساله آنها با عنوان انقلاب‌های مخملین و رنگین، تصریح کرد: در سال ۸۸ برای نخستین بار در تبلیغات انتخابات، از رنگ استفاده کردند و دشمن با تابلوی خودی از افرادی به اسم یار، خط امام و نخست وزیر امام و مدل انقلاب مخملین در سال ۸۸ استفاده کرد، پیش از شمارش آرا این آقای رسوا در دنیا، خود را پیروز انتخابات اعلام کرد و وقتی رأی نیاوردند نظام را به تقلب در انتخابات متهم کردند.

وی عنوان کرد: وقتی دیگران از این صندوق بیرون آمدند، مخالفان به شورای نگهبان حمله کردند و با دروغ، عده‌ای را تحریک کرده و به میدان آوردند اما نظام خویشتن‌داری کرد و صبر و حوصله به خرج داد.

ادیانی با بیان اینکه ۹ دی را هیچ کس سازماندهی نکرد و خود مردم به صورت خودجوش وارد میدان شدند، خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی تمام فتنه‌گران را با خودش شُست و برد و دقیقا مشابه یوم‌الله بهمن ۵۷ بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: باید به ملت ایران هزاران بار درود گفت، بیان و قلم در تشکر از ملت ایران عاجز است، ملت همیشه وظیفه خود را خوب انجام داد و آن بخشی که خوب عمل نکرد، مسئولان هستند، مسئولان نتوانستند در راستای آنچه شایسته ملت ایران است، وظیفه خود را انجام دهند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هفته بصیرت و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم‌سلیمانی پرداخت و گفت: شهید سلیمانی اسطوره مقاومت و یک قهرمان ملی بلکه منطقه‌ای و جهانی است. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در ایام پیش‌رو در تمام مقرهای انتظامی در حد بضاعت جلسات نکوداشت شهید سلیمانی را برگزار می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا درباره اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان نیز تصریح کرد: امسال پیش‌بینی کردیم ۲۰ هزار خانواده انتظامی به سفر مشهد مقدس اعزام شوند که تعدادی از آنها نیز به این سفر رفته‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت در هیچ برنامه عقیدتی و سیاسی اجباری نیست و این موضوع را ابلاغ کردیم، گفت: باید انگیزه‌ها، اخلاص و مجاهدت در خدمت را بالا ببریم.

ادیانی افزود: اقداماتمان برای خانواده‌های پرسنل انتظامی در کاهش طلاق در نیروی انتظامی مؤثر بوده و در این سفرها برنامه‌هایی درباره سبک زندگی و خانواده طراحی شده است‌.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: بنده سایتی دارم که در چند ماه گذشته ۲۲ هزار نامه برای من آمده است و پرسنل مشکلات خود را در موضوعات مختلف مطرح می‌کنند.بیشترین مشکل امروز پرسنل انتظامی معیشت آنها است.

وی تاکید کرد: باید بار زندگی را از دوش پرسنل برداریم و به سرعت برای آنها مسکن سازمانی بسازیم. باید برای ۷۵ درصد پرسنل انتظامی خانه سازمانی داشته باشیم که حداکثر حدود هفت درصد خانه سازمانی برای پرسنل داریم اما این بشارت را می‌دهم که یکی از اولویت‌های سال‌های اخیر توجه به معیشت و مسکن پرسنل است و در این رابطه قرارگاه مسکن راه‌اندازی شده، همچنین فرمانده انتظامی کشور برای ساخت ۱۲۴ هزار مسکن سازمانی در پنج سال برنامه‌ریزی کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها