کد خبر: 530456
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۳:۱۹:۵۶
| |

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اعلام کرد:

سیل به ۸۰۰ خانوار جنوب کرمان خسارت زد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد: حدود ۸۰۰ خانوار تحت تاثیر سیل در شهرستان های قلعه گنج، منوجان و رودبارجنوب قرار گرفتند و خسارت دیدند.

سیل به ۸۰۰ خانوار جنوب کرمان خسارت زد
کد خبر: 530456
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۳:۱۹:۵۶

رضا فلاح روز سه شنبه در نشست مدیریت بحران در فرمانداری رودبارجنوب با اشاره به اینکه در اولین روز امدادرسانی به ۱۳۸ خانوار در ۴۴ روستا خدمات ارائه شد، اظهار داشت: تخلیه آب منازل، برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان قلعه گنج و توزیع بسته های غذایی از جمله اقدامات این جمعیت در مناطق سیل زده است. 

به گزارش ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: امدادهوایی به روستاهای محاصره در سیل نیز در صورت برقراری شرایط جوی مناسب‌تر انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا بارش شدید باران طی ۲ روز گذشته در مناطق مختلف استان کرمان بویژه جنوب این استان سبب جاری شدن سیل و آبگرفتگی شدید در بعضی مناطق شد.

شماری از روستاهای جنوب استان در محاصره سیلاب قرار گرفتند و راه های دسترسی آنها بسته شد که تاکنون راه های عمده آنها بازگشایی شده است.

براساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان کرمان محورهای ارتباطی قلعه گنج، جاسک و نیز قلعه گنج - رمشک - فنوج نیز که طی روز گذشته مسدود شده بودند، امروز بازگشایی شدند.

استاندار کرمان از عصر روز گذشته به منظور نظارت بر فرآیند امدادرسانی به مناطق سیل زده در شهرستان های رودبارجنوب و قلعه گنج رفته است و امروز نیز جلسه مدیریت بحران در شهرستان رودبارجنوب برقرار شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها