کد خبر: 531395
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۲۱:۰۴:۵۰
| |

مدارس ابتدایی پایتخت و برخی شهرهای استان تهران غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: آموزش در مدارس ابتدایی مناطق و نواحی پایتخت و شهرستان‌های استان به جز مناطق فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۰ و ۲۱ دی ماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

مدارس ابتدایی پایتخت و برخی شهرهای استان تهران غیرحضوری شد
کد خبر: 531395
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۲۱:۰۴:۵۰

عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اعلام کرد: مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها نیز در روزها و مناطق ذکر شده تعطیل است.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری تا سه شنبه هفته جاری شاخص کیفیت هوا بر روی ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد.

معاون استاندار تهران با اشاره به اعمال محدودیت های تردد در این روزها گفت: جلوگیری از ترددخودروها و موتورسیکلت های آلاینده و فاقد معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه تمامی خودروهای گازوئیلی سنگین، جلوگیری از فعالیت های عمرانی بزرگ شهری و جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری از جمله این مصوبات است.

ملکی اظهارداشت: نظارت برای جلوگیری از سوزاندن پسماند و زباله، استقرار پایگاه های سیار اورژانس در نقاط پر تردد شهری، تعطیلی موقت واحدهای صنعتی موثر در تشدید آلودگی هوا از جمله در تولیدی های مربوط به بتن و شن و ماسه از دیگر مصوبات است.

وی ادامه داد: ممنوعیت استفاده از سوخت مایع در نیروگاه ها و صنایع بزرگ، تعطیلی مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی، برگزاری کلاس های مدارس در مناطق ۲۲ گانه و شهرهای دارای کیفیت هوای ناسالم برای گروه حساس یا همه گروه ها به صورت مجازی و غیر حضوری، توصیه به برگزاری کلاس های دانشگاه ها به صورت غیر حضوری و توصیه به شهروندان به خودداری از فعالیت های ورزشی در فضاهای باز از دیگر مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها