کد خبر: 532706
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۲۱:۳۷:۳۲
| |

پیشنهاد تشکیل اتاق فکر دولت سیزدهم در دانشگاه شهید بهشتی

در جلسه هم‌اندیشی معاونت پژوهش‌وفناوری دانشگاه شهید بهشتی، مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری و مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، پیشنهاد تشکیل اتاق فکر دولت سیزدهم در دانشگاه شهید بهشتی مطرح شد.

پیشنهاد تشکیل اتاق فکر دولت سیزدهم در دانشگاه شهید بهشتی
کد خبر: 532706
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۲۱:۳۷:۳۲

دکتر بابک شکری، معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه شهید بهشتی در ابتدای این نشست در خصوص پیشنهاد تشکیل اتاق فکر دولت سیزدهم در دانشگاه شهید بهشتی گفت: ما ۱۵ طرح کلان ناظر بر حل مسائل کشور را در داخل دانشگاه بررسی کردیم و اعلام آمادگی می‌کنیم تا ظرفیت علمی این دانشگاه را در خدمت حل مسائل کشور قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، در این نشست دکتر سید جواد سادات به نمایندگی از مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری، آمادگی مرکز بررسی را در راستای هم‌افزایی با دانشگاه‌ها اعلام کرد و گفت: باید به شدت مراقبت کنیم تا در حلقه بی‌پایان موازی کاری مطالعاتی اسیر نشویم.

دکتر سید مهدی پاکذات، سرپرست مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری نیز در ادامه، ضمن بیان طبقه‌بندی جایگاه دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و اندیشکده‌ها، گفت: با رعایت حدود و  مرزهای مطالعاتی می‌توانیم به همکاری همه‌جانبه دست پیدا کنیم.

پاکذات ادامه داد: ما مدیریت پژوهش را یکی از وظایف خود در مرکز می‌دانیم، لذا این آمادگی را داریم تا در حلقه‌های به هم متصل بتوانیم ناظر بر حل مسائل کشور گام‌های عملی را برداریم.

بنابر اعلام روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری؛ این جلسه امروز (یکشنبه ۲۶ دی) به میزبانی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با حضور مدیران گروه‌های علمی و مدیران این مرکز برگزار شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها