کد خبر: 534841
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

رییس قوه قضائیه با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد

​غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه روز جمعه با تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از علمای برجسته مشهد دیدار کرد.

رییس قوه قضائیه با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد
کد خبر: 534841
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۸ ۲۰:۰۰:۰۰

به گزارش آستان قدس رضوی، تولیت این آستان مقدس در این دیدار گفت: امیرالمؤمنین علی(ع) پیامبر اکرم (ص) را با عبارت "طبیب دوّار بطبّه، طبیبی که خود به دنبال نیازمندان به طبابت می‌گردد" توصیف کرده‌اند، این ویژگی می‌تواند هم در حوزه معرفتی، فرهنگی و تبلیغ دین و هم در حوزه‌های مدیریتی برای رفع مشکلات مردم معنا پیدا کند.

به گزارش ایرنا، احمد مروی افزود: سفرهای استانی مسوولان و روسای قوای مجریه و قضائیه مصداقی برای تعبیر طبیب دوّار بطبّه است و رهبر معظم انقلاب نیز همواره نسبت به سفرهای استانی مسوولان و لمس مشکلات مردم از نزدیک توسط تصمیم‌گیرندگان تأکید داشته اند.

وی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه از بین رفتن فاصله میان مسوولان و آحاد مختلف جامعه اشاره کرد و ادامه داد: کاهش فاصله و ارتباط بی‌واسطه مسوولان ارشد با مردم موجب کسب اطلاعات دقیق‌تر از مشکلات شده و ذهنیت روشن از معضلات برای تصمیم‌گیری‌های بهتر و مؤثرتر ارائه می‌دهد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: خداوند را شاکریم که در دوران کنونی، تأکید مدیریتی رهبر معظم انقلاب در خصوص سفرهای استانی مسوولان محقق شده و ان‌شاءالله این سفرها موجب گشایش بهتر و فعال‌تر در کارهای مردم که  ولی‌نعمت ما هستند خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها