کد خبر: 536898
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۱:۵۴:۰۹
| |

عضو شوراش شهر تهران عنوان کرد:

هشدار درباره پر شدن سقف جمعیت‌پذیری منطقه 22

عضو شوراش شهر تهران با اشاره به پیشنهاداتی مبنی بر تامین سرانه‌های خدماتی منطقه 22 گفت: باید متوجه عواقب پر شدن سقف جمعیت‌پذیری منطقه باشیم.

هشدار درباره پر شدن سقف جمعیت‌پذیری منطقه 22
کد خبر: 536898
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۱:۵۴:۰۹

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در جریان بررسی لایحه شهرداری تهران درباره الحاق پرونده های توافقات فاقد پروانه ساختمانی منطقه 22 اظهارداشت: پیشنهاد می کنم عوارض دریافتی حاصل از مصوبه به خزانه شهرداری تهران واریز شده و شهرداری موظف شود با رشد جمعیت سرانه‌های خدماتی مربوط به حوزه کاری خود را در این منطقه تامین کند.

به گزارش فارس، این پیشنهاد با اکثریت آرا در صحن امروز شورای شهر به تصویب رسید. 

در ادامه همچنین امانی با بیان اینکه تصویب این مصوبه 100 هزار نفر به سرانه جمعیتی منطقه اضافه می‌کند، گفت: در طرح اصلاح شده تفصیلی منطقه 22، سقف جمعیتی 550 هزار نفر است. با این مصوبه در کنار سایر ساخت‌ و سازهایی که در منطقه در حال انجام است، سقف جمعیت‌پذیری پر می‌شود و این یعنی از امروز حتی یک پروانه ساخت مسکونی نباید در منطقه صادر شود. ما باید عواقب و پیامدهای این مصوبه را در نظر بگیریم. 

وی در ادامه ضمن تذکری گفت: امروز در جلسه شورا 44 نفر حضور داشتند، ضمن اینکه باید تاکید شود سقف حضور 30 نفره رعایت شود، محدودیت فقط برای حضور خبرنگاران نباشد و اجازه دهیم تعدادی از آن‌ها نیز برای پوشش اخبار ما حضور پیدا کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها