کد خبر: 538720
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۰:۱۳:۵۲
| |

شهردار منطقه ۱۵ خبر داد:

پایان فعالیت بارفروشان در محلات منطقه ۱۵/ جمع‌آوری معتادان متجاهر

شهردار منطقه ۱۵ از جمع‌آوری معتادان متجاهر و همچنین پایان فعالیت بارفروشان در محلات این منطقه خبر داد.

پایان فعالیت بارفروشان در محلات منطقه ۱۵/ جمع‌آوری معتادان متجاهر
کد خبر: 538720
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۰:۱۳:۵۲

سید مهدی صباغ در ارتباط با پاکسازی محلات منطقه 15 از تردد و تجمع معتادان متجاهر در قالب قرارگاه آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: شهرداری تهران با هماهنگی استانداری تهران، پلیس و ... پاکسازی و جمع‌آوری معتادان متجاهر را در مناطق مشخص شده آغاز کرده است و منطقه 15 نیز یکی از مناطق در این طرح است.

به گزارش تسنیم، وی تصریح کرد: در حال حاضر کار جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در محلات منطقه 15 آغاز شده است و در همین زمینه ستاد مبارزه با مواد مخدر و کلانتری، معتادان را تحویل سازمان بهزیستی می‌دهد.

شهردار منطقه 15 درباره آرمان شهرداری تهران برای رسیدن به شهری بدون معتاد متجاهر در تهران، تصریح کرد: کار شروع شده است و به صورت شبانه‌روزی فعالیت در حال انجام است و این فرایند ادامه‌دار خواهد بود و ان‌شاءالله در آینده به این آرمان خواهیم رسید.

صباغ همچنین در ارتباط با مدت زمان اجرای طرح، خاطرنشان کرد: در این بخش محدودیتی وجود دارد و کار با همکاری سایر بخش‌ها اجرا می‌شود.

وی درباره جمع‌آوری و ساماندهی بارفروشان در برخی از محلات منطقه 15 افزود: این طرح از دو ماه پیش در منطقه با همکاری پلیس آغاز شده است و پرونده فعالیت بارفروشان در خیابان شهرزاد برای همیشه بسته شد.

شهردار منطقه 15 در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد مجدداً فعالیت بارفروشان در منطقه و خیابان شهرزاد از سرگرفته شود یا خیر، گفت: به هیچ عنوان این اجازه داده نمی‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها