کد خبر: 549495
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۹:۲۴:۱۸
| |

آصفری:

روز قدس انتفاضه سنگ را به پرتاب موشک رساند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس انتفاضه سنگ را به پرتاب موشک رساند و قلوه سنگ‌های مردم فلسطین به موشک تبدیل شد.

روز قدس انتفاضه سنگ را به پرتاب موشک رساند
کد خبر: 549495
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۹:۲۴:۱۸

محمدحسن آصفری با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس روز اتحاد و انسجام بین ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان اسلام است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس گفت: این نامگذاری موجب شد تا استراتژی و سیاستی که رژیم صهیونیستی در ذهن خود به عنوان نیل تا فرات می‌پروراند، کنار برود و صرفا به فکر حفاظت از سرزمین‌هایی باشد که در اختیار دارد و روز قدس موجب تقویت اتحاد امت اسلامی در برابر زیاده خواهی رژیم اشغالگر قدس شد.

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: روز قدس فرصتی است تا عمق فاجعه رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین به ملت‌های مسلمان شناسانده شود و موجب بروز انتفاضه‌های جدیدی در منطقه و سرزمین‌های فلسطین شده و مانع از دست‌یابی رژیم صهیونیستی به اهداف خود شود.

وی افزود: روز قدس موجب شد تا ملت مظلوم فلسطین روحیه بیشتری را در مقابل رژیم صهیونیستی پیدا کنند و قلوه سنگ‌های آنان تبدیل شد به موشک‌هایی که توانایی هدف قراردادن پایگاههای رژیم صهیونیستی را دارد و سبب عزتمندی مردم فسلطین شد.

آصفری در ادامه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را نمایش اتحاد امت اسلام در برابر مستکبران عالم بیان کرد و افزود: حضور حماسی مردم در روز جهانی قدس مانع از یکه تازی‌ها و نسل‌کشی‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی می شود و زنگ خطر و هشداری برای مجامع بین المللی است که از جنگ طلبی و جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی در خصوص حمایت دروغین حقوق بشر از انسان‌های مظلوم و مقایسه مظلومیت مردم فلسطین در مقابل مردم اوکراین نیز گفت: جانِ ملت‌ها برای مردم دنیا چه مسلمان و چه غیرمسلمان هیچ تفاوتی ندارد و نباید کسی به خود اجازه دهد که دست به کشتار ملت‌ها بزند چه در فلسطین و یا اوکراین باشد و تفکر اسلامی هیچ تفاوتی در این موضوع قائل نیست.

آصفری افزود: قدس قبله گاه اول مسلمانان است و امت اسلامی اجازه نخواهد داد نخستین قبله گاه مسلمانان دستخوش جریانات سیاسی و جنگ طلبانه رژیم اشغالگر قدس قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل نماینده ویژه‌ای به اوکراین می‌فرستد اما ‌چشم بر روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته و یکبار هم نشده بازرس ویژه و نماینده‌ای به سرزمین‌های اشغالی اعزام شود تا بررسی کنند که چرا ملت مظلوم غزه و فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده می‌شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها