کد خبر: 556273
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۹:۱۶:۲۰
| |

هشدار سطح زرد هواشناسی خوزستان نسبت به وزش باد و گرد و غبار

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تغییرات فشار هوا، افزایش سرعت باد و وقوع گرد و غبار محلی از عصر پنجشنبه هفته جاری در خوزستان هشدار سطح زرد صادر کرد.

هشدار سطح زرد هواشناسی خوزستان نسبت به وزش باد و گرد و غبار
کد خبر: 556273
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۹:۱۶:۲۰

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تغییرات فشار هوا، افزایش سرعت باد و وقوع گرد و غبار محلی از عصر پنجشنبه هفته جاری در خوزستان هشدار سطح زرد صادر کرد.

​به گزارش فارس، در این اطلاعیه آمده است: نوع مخاطره شامل وزش باد متوسط تا شدید، خیزش گرد و غبار موقت و محلی، در ساعاتی از بعدازظهرها در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی خوزستان است که تا اواسط وقت یکشنبه آینده ادامه دارد.

این اطلاعیه می‌افزاید: استقرار توده هوای گرم  تا روز پنجشنبه در خوزستان تداوم خواهد داشت و در این مدت جریانات جنوبی به تناوب سبب افزایش رطوبت و وقوع پدیده شرجی در  مناطق جنوبی، غربی و مرکز استان خواهد شد؛ از روز جمعه با شمالی شدن جریانات جوی به تدریج کاهش نسبی دما و رطوبت پیش بینی می‌شود.

همچنین در این اطلاعیه عنوان شده است: تا اواخر وقت امروز سه‌شنبه افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و خفیف در ارتفاعات شرقی و شمال شرقی خوزستان دور از انتظار نیست.

به گزارش فارس، در ۲۴ ساعت گذشته بستان با ۴۹.۷ و ایذه با ۲۲.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۹.۱ و حداقل ۲۹.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها