کد خبر: 566543
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۲:۳۰:۳۰
| |

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس:

بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال/ امام‌زاده داوود همچنان مسدود

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از بازگشایی محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.

بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال/ امام‌زاده داوود همچنان مسدود
کد خبر: 566543
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۲:۳۰:۳۰

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام بازگشایی محور چالوس و آزادراه تهران - شمال گفت: از ساعت ١٩:٣٠ دیروز دو محور کرج-چالوس و آزادراه تهران- شمال به دلیل وقوع آبگرفتگی و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی مسدوده شده بودند که از حدود یک ساعت پیش و پس از انجام تمهیدات لازم و نیز رفع خطر این دو دوباره بازگشایی شده و تردد به آرامی در آنها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت:  گزارش‌ها حاکی از ترافیک روان در تمامی جاده‌های کشور است و تنها ترافیک پرحجم و روان در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و همچنین محور شهریار تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس و زرنان تا پل فتح گزارش شده است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: هیچگونه مداخله جوی در حال حاضر در جاده‌های کشور گزارش نشده است. 

وی درباره محورهای مسدود شده نیز گفت: جاده امام‌زاده داوود همچنان و تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین دو محور ریگان - ایرانشهر و رودبار - زهکلوت - دلگان دو محور شریانی دارای انسداد هستند. در دو محور نیز محدودیت تردد با تغییر مسیر انجام شده که عبارتند از محور بندرخمیر - بندرلنگه در محدوده روستای کنخ که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌شود و محور اهرم - فراشبند که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین اهرم - برازجان - کلمه - بوشکان - فراشبند انجام می‌شود.

شیرانی با بیان اینکه محور لاسم - ارجمند تنها محور دارای انسداد فصلی است، گفت: محورهای جوزم - دهج، جیرفت - اسفندقه، رودبار - کهنوج، مهرستان - ایرانشهر،  مهرستان - هیدوج و سی سخت - پادنا نیز جزو محورهای مسدود غیرشریانی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها