کد خبر: 574788
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۴:۵۵:۰۰
| |

روزنامه شهروند از هزینه‌های سرسام‌آور سرویس مدارس روایت کرد:

شهریه مدرسه 30 میلیون، هزینه سرویس 21 میلیون

مادر یک دانش‌آموز دبستانی می‌گوید: من 30 میلیون شهریه مدرسه داده‌ام و حالا هم باید 21میلیون تومان پول سرویس مدرسه را بدهم. این رقم برای ایاب‌وذهاب بچه‌ها واقعا مسخره است.

شهریه مدرسه 30 میلیون، هزینه سرویس 21 میلیون
کد خبر: 574788
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۴:۵۵:۰۰

شهروند در گزارشی هزینه های سرسام آور سرویس مدارس را بررسی کرده که این بررسی ها نشان می دهد در برخی موارد هزینه سرویس مدارس با شهریه مدرسه برابری می کند. 

به گزارش شهروند، مادر یک دانش آموز دبستانی در تهران با گلایه از هزینه سنگین سرویس مدارس می گوید: سیزده کیلومتر مسافت بین خانه و مدرسه است و براساس برآورد سایتی که مدرسه برای ثبت‌نام سرویس معرفی کرده، 17-15 دقیقه طبق ساعت ترافیک زمان می‌برد. این مسافت به‌ازای هر دانش‌آموز برای استفاده از سرویس سواری چهار نفره 15میلیون ثبت شده است. بیش از دوسوم شهریه مدرسه را باید به هزینه آموزش دانش‌آموز بابت سرویس رفت‌وآمد اضافه کنیم و این واقعا منطقی نیست، ولی چاره‌ای نداریم.

کی از اولیای دانش‌آموزان دبستانی در مدرسه‌ای غیرانتفاعی در تهران می گوید: من 30میلیون شهریه مدرسه داده‌ام و حالا هم باید 21میلیون تومان پول سرویس مدرسه را بدهم. این رقم برای ایاب‌وذهاب بچه‌ها واقعا مسخره است. چون خودش به اندازه یک شهریه آموزشی هزینه بر دوش خانواده‌ها می‌گذارد.

مدیر مدرسه‌ای در منطقه 7 تهران هم می گوید: ما در منطقه هفت تهران موردی داریم که فقط دو چهارراه با مدرسه فاصله دارد، اما هزینه سرویس با شهریه مدرسه برابری می‌کند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مهری ارسالی در
    دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱

    البته اینجا مدرسه شهید مهدوی احتمالا منظورشون بوده که شهریش ۵۰ میلیون هست و سرویس هم برای دوتا بچه گفتن ۴۳ میلیون!

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها