کد خبر: 581536
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۰:۵۹:۵۶
| |

احمد وحیدی، وزیر کشور:

فضای مجازی مخرب نقش بزرگی در التهابات اخیر داشته است

وزیر کشور گفت: فضای مجازی توانسته آسیب‌های بسیار زیادی را ایجاد کند، اگر چه ما با یک جنگ ترکیبی با حضور تیم‌های اغتشاشگر حرفه‌ای مواجه هستیم اما بخش قابل توجهی از این التهابات ناشی از فضای مجازی مخرب است.

فضای مجازی مخرب نقش بزرگی در التهابات اخیر داشته است
کد خبر: 581536
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۰:۵۹:۵۶

احمد وحیدی، وزیر کشور ابراز کرد: عمده آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ما ناشی از ورود فرهنگ بیگانه و مخرب غربی است و این بیانگر آن است که چقدر تمدن غرب می‌تواند به روح و جسم انسان‌ها لطمه زده و آزار دهنده باشد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: فضای مجازی توانسته آسیب های بسیار زیادی را ایجاد کند و می بینیم که برای جامعه در کف خیابان بوده اگر چه ما با یک جنگ ترکیبی با حضور تیم‌های اغتشاشگر حرفه‌ای مواجه هستیم اما بخش قابل توجهی از این التهابات ناشی از فضای مجازی مخرب است.

وحیدی ادامه داد: بازی هایی در فضای مجازی وجود دارد که در نهایت فرد خود را می کشد، پا در تحلیل های خود و ارائه راهکارها باید بازنگری کنیم چرا که کنترل آسیب های اجتماعی مهم است.

وی تاکید کرد: نیاز است برای حل آسیب‌های اجتماعی نسخه بومی طراحی و اجرا کنیم و توجه به ظرفیت‌های بومی به تنهایی می‌تواند بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها