کد خبر: 584283
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۰:۵۰:۱۰
| |

مسیر برگشت خط مترو تهران - پرند ریل‌گذاری شد

مجری خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) و شهر جدید پرند گفت:حدود ۴ کیلومتر ازمسیر برگشت خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند ریل‌گذاری شده است.

مسیر برگشت خط مترو تهران - پرند ریل‌گذاری شد
کد خبر: 584283
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۰:۵۰:۱۰

سیدقوام الدین حسینی مجری خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) و شهر جدید پرند گفت: حدود ۴ کیلومتر از مسیر برگشت خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند ریل‌گذاری شده است و این امر یعنی در صورت تأمین به موقع منابع مالی، پروژه مذکور به صورت خطوط رفت و برگشتی افتتاح خواهد شد.

به گزارش مهر، او افزود: گرچه روند تأمین منابع مالی در پروژه خط مترو تهران-پرند طبق توافقات صورت‌گرفته در اسفندماه سال گذشته پیش نرفت و عملاً حتی در بحث واگذاری اراضی مورد نظر در شهر پرند برای تزریق بودجه غیر نقد پروژه نیز تاخیراتی صورت‌گرفت اما با این حال حتی یک روز در سال جاری این طرح تعطیل نبود و با هر امکاناتی که در اختیار داشتیم، آن را پیش بردیم.

وی در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده اخیر افزود: در حال حاضر عملیات نازک کاری ایستگاه، مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و ورودی نزدیک به بلوار شهید باهنر نیز در حال آماده‌سازی است. پس از ریل‌گذاری کامل مسیر رفت این خط و تست حرکت قطار، اینک طول ریل‌گذاری مسیر برگشت هم به حدود ۴ کیلومتر رسیده‌است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • علی ارسالی در
    چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱

    چرا عاقل کند که باز آرد پشیمانی
    خوب می دانید مسیر طولانی و نامناسبی دارد چرا این مسیر رو ساختن

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها