کد خبر: 588565
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۰۷:۳۰:۵۱
| |

۱۶ زن آتش‌نشان کجا هستند؟

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تشریح جزئیاتی جدید از نحوه فعالیت و استقرار آتش‌نشانان زن در تهران، آخرین وضعیت ورود این افراد به ماموریت‌های آتش‌نشانی را نیز تشریح کرد.

۱۶ زن آتش‌نشان کجا هستند؟
کد خبر: 588565
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۳ ۰۷:۳۰:۵۱

حمیدرضا یادگاری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آخرین وضعیت حضور زنان در آتش‌نشانی تهران را تشریح کرده است.

به گزارش ایسنا، او گفت:‌ « از هفتم مهرماه امسال و همزمان با روز آتش‌نشان، ۱۶ آتش‌نشان زن وارد مرکز آموزش بین‌المللی ایثارگران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران شدند. ورود به این مرکز در واقع یعنی آموزش‌های عملیاتی این نیروها آغاز شده و آنان پس از طی کردن تمام مراحل آموزشی وارد چرخه عملیات خواهند شد.»

وی درباره اینکه چه آموزش‌هایی به این افراد ارائه می‌شود، نیز گفت:« این زنان مشابه‌ همان آموزش‌هایی را که به مردان ارائه می‌شود، فراخواهند گرفت. آموزش اطفای حریق‌، امدادرسانی در ارتفاع، امدادونجات، کمک‌های اولیه و ... از جمله مواردی است که به طوری تئوری و عملی به زنان آتش‌نشان ارائه می‌شود.»

یادگاری درباره اینکه دوره آموزشی زنان آتش‌نشان چه مدت به طول خواهند انجامید نیز گفت:‌« طبق برنامه آموزشی که تقریبا به طور روزانه برگزار می‌شود. مجموع این آموزش‌ها تا پایان سال به طول خواهند انجامید و پس از آن زنان آتش‌نشان مورد ارزیابی کلی از آموزش‌هایی که فراگرفته‌اند قرار خواهند گرفت و پس از آن وارد چرخه عملیات شده و در ماموریت‌های آتش‌نشانی حضور خواهند یافت.»

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره اینکه محل استقرار و شیفت فعالیت آتش‌نشانان زن چگونه خواهد بود نیز گفت:‌ «ایستگاه ۷۷ در محدوده محله ستارخان برای استقرار آتش‌نشانان زن در نظر گرفته شده است. این زنان آتش‌نشان طی سه در روز یعنی در تمام شیفت‌ها حضور خواهند داشت.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها