کد خبر: 610789
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۰:۲۱:۰۲
| |

مردم این ۱۰ استان از اسکان در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری جوی در ۱۰ استان و احتمال طغیان رودخانه‌ها توصیه کرد از اسکان در بستر و اطراف مسیل‌ها خودداری شود.

مردم این ۱۰ استان از اسکان در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند
کد خبر: 610789
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ ۱۰:۲۱:۰۲

 بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی،‌برخی مناطق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز نیز وزش باد شدید و رگبار پراکنده روی می‌دهد.

 به گزارش ایلنا، بارش‌های امروز در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان شدت خواهد داشت. پنجشنبه بارش‌ها در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه دارد و در مناطق شمال غرب بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

روز جمعه در مناطقی از خراسان رضوی و خراسان جنوبی وزش باد شدید، ابرناکی گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش بینی شده و در نوار غربی کشور جو آرام و پایداری همراه با افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه و یکشنبه آینده در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و آرام مستقر شده و در نیمه غربی کشور دما افزایش یافته و در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی وزش باد و بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

طی 2 روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، غرب، جنوب غرب، جنوب فارس و هرمزگان وزش باد نسبتاً شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی شده و دریای خزر و خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها