کد خبر: 612047
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۲:۵۰:۵۱
| |

تازه‌ترین نمونه تلفن‌ همراه گوگل، با مشوق وارد بازار می‌شود

گوگل برای مدل تازه گوشی خود تسهیلات خرید درنظر گرفته است. گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد و دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است را گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند.

تازه‌ترین نمونه تلفن‌ همراه گوگل، با مشوق وارد بازار می‌شود
کد خبر: 612047
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۲۲:۵۰:۵۱

گوگل قصد دارد با ارائه مشوق‌هایی از جمله ارائه تخفیف قیمتی برای تعویض گوشی‌های مدل‌های اخیر خود با پیکسل فولد و نیز هدیه یک ساعت هوشمند رایگان، به بازار گوشی مدل جدید خود رونق ببخشد.

به گزارش انتخاب، شرکت گوگل قصد دارد، نخستین گوشی هوشمند تاشوی خود را پس از رونمایی از آن در جریان نشست سالانه خود در ۱۰ مه جاری (۲۰ اردیبهشت)، در ماه آینده میلادی به بازار عرضه کند. 

 

گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.

طبق اطلاعات موجود، گوگل قصد دارد، پیکسل فولد را با قیمت ۱۷۰۰ دلار به بازار عرضه کند. این در حالی است که رقیب آن یعنی گلکسی زد فولد ۴ ۱۷۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

البته کارشناسان بازار گوشی‌های هوشمند با اشاره به موفقیت پایین مدل‌های تاشو و نیز رکود حاکم بر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند، نسبت به موفقیت گوگل در عرضه ماه ژوئن ابراز تردید کرده‌اند. 

بر همین اساس، گفته می‌شود که گوگل قصد دارد با ارائه مشوق‌هایی از جمله ارائه تخفیف قیمتی برای تعویض گوشی‌های مدل‌های اخیر خود با پیکسل فولد و نیز هدیه یک ساعت هوشمند رایگان، به بازار گوشی مدل جدید خود رونق ببخشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها